09 lutego 2015

Uwaga! Nowa książka "3 tajemnice giełdy" już dostępna! :D

 

http://ebookpoint.pl/ksiazki/3-tajemnice-gieldy-bartlomiej-zielinski,s_1n00.htm
 
 

Czy... 


  • Czy najlepszy inwestor świata Warren Buffett może spać spokojnie w 21 wieku?
  • Jak pomnażać lub uratować swój kapitał giełdowy?
  • Jak działa odwieczny mechanizm wszystkich giełd świata?
  • Od czego tak naprawdę zależą hossy i bessy?
  • Jaka główna siła steruje globalną ekonomią i rynkami kapitałowymi, która do tej pory została przemilczane przez ekspertów światowych?
  • Skąd się bierze?
  • Jaki jest najczulszy punkt rynków kapitałowych?
  • Jaki nowy rodzaj bessy ponownie się narodził?
  • Co to jest spekulacja fundamentalna?
  • Czy zbliżamy się do zmierzchu rynków kapitałowych jakie znamy?
 

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
A to nie wszystko!
 
 

Co jeszcze?

 
  • Otrzymasz blisko 16 lat mojego doświadczenia na GPW.
  • Poznasz odwieczną naturę rynków finansowych i główne siły rządzące ekonomią światową i giełdą.
  • Zobaczysz jak można analizować i wybrać zdrowe, silne spółki w 21 w. i na co zwracać szczególną uwagę przy selekcji spółek?
  • 3 tajemnice giełdy wprowadzi Cię w świat rynków finansowych w rejony nigdy dotąd nieopisane w prasie ekonomicznej na całym świecie. 
 
  

3 tajemnice giełdy to coś więcej...

 
Ta książka jest esencją doświadczeń zdobytych podczas moich inwestycji na giełdzie od marca 1999 r., w 3 biznesach i w całym życiu. Jest podarunkiem, który otrzymałem abym zawczasu podzielić się nim z innymi. Wierzę, że pomoże jej Czytelnikom podjąć ważne i mądre decyzje.
 
Książka jest napisana prostym językiem, ale trzeba uważać na jej powierzchowne odczytanie. Między słowami znajduje się wiele skarbów do odkrycia. Każdy pracowity Czytelnik może w niej znaleźć znacznie więcej giełdowych wskazówek, niż to, co zawarte jest na jej kartach. 
 
 

Z każdym dniem nabiera znaczenia!

 
Z każdym rokiem 3 tajemnice giełdy będą coraz bardziej aktualne i ktoś kto książkę przejrzy dopiero za 5 czy 10 lat, może być zawiedziony tym, że nie przeczytał jej zawczasu.
 
Nieznajomość sił rządzących rynkami światowymi, niedostrzeganie nadchodzących zmian w 21 w. oraz źródeł ich powstawania, będzie Cię zapewne kosztować setki razy więcej czasu i pieniędzy, niż inwestycja w 3 tajemnice giełdy.

Poznaj podejście do giełdy nigdy dotąd nieopisane w żadnej książce nt. inwestowania na giełdzie.
 
  

Gdzie znajdziesz 3 tajemnice giełdy?

 
Książka jest obecnie niedostępna w sprzedaży - link do księgarni.
 
 

Pierwsza książka na świecie drukowana w pionie dla wygody czytania


Książka papierowa ostatecznie niestety nie wyjdzie. Wydrukowałem tylko kilka sztuk prototypowych - książki drukowanej w pionie. Książki nie czyta się od lewej do prawej w dwóch kolumnach, a od góry do dołu w jednej kolumnie tekstu. Sprawdzałem ten układ wielokrotnie i uznałem, że tak się czyta znacznie wygodniej w zatłoczonych miejscach publicznych, czy pracując z długopisem lub wskaźnikiem przy szybkim czytaniu.
 
Wklejam zdjęcia książki prawdopodobnie pierwszej na świecie wydrukowanej w pionie (dla archiwizacji tej autorskiej mikro innowacji).
 
 

 

 

Podziękowania

 
Tak jak obiecałem wiele tygodni temu, blog ten prowadzony miał być do czasu wydania nowej książki. Ten dzień nadszedł dzisiaj! Dotrzymuję danej Ci obietnicy :)
 
Chcę Ci podziękować za wszystkie lata, kiedy byłeś tutaj ze mną. Chciałem też podziękować wszystkim, którzy udzielali się na blogu oraz uczestniczyli w szkoleniach, które prowadziłem. Dziękuję również tym, którzy po prostu ze mną byli.

 

Pozdrawiam Cię serdecznie


PS Mój nowy blog: Spekulacja Fundamentalna. Zapraszam.
PS Ćwierkam na Twitterze: @AkcjePrzyKawie
PS Wywiad ze mną na portalu finansowym - część 1 i część 2. Zapraszam do lektury :)
PS Mój nowy blog o książkach comitoda.blogspot.com. Zapraszam.
PS Polecam dla osób zamierzających wydawać książkę zapoznać się z fajną ofertą druku w wydacksiazke.pl.
PS Zapraszam Cię do sklepu brata www.godstoys.pl z ciekawymi prezentami i gadżetami na różne okazje. Polecam solidną, polską firmę :)
  

 
(Zastrzegam sobie, że ten post może być edytowany i rozszerzany - mogę dodawać aktualności).
 
 


Dziękuję za wspólny czas.
Wszystkiego lepszego niż dobre! :)

 

22 komentarze:

  1. Czy książkę wydajesz też w wersji analogowej?

    Seb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,

      Analogowej znaczy się audiobook?

      Powiem szczerze, że nad innymi wersjami będę myślał tylko, jeśli będzie wg mnie interesująca sprzedaż (czyt. coś a la Harry Potter ;P). Projekt mocno się wydłużył i teraz wszystko w rękach Czytelników i oceny rynkowej :)

      Także na razie nie planuję nic, a czas pokaże czy będę coś w temacie kombinował :)

      Pozdr

      Usuń
    2. Nie, chodzi mi o papierowe wydanie. Jeśli tak, jak kupić?

      Usuń
  2. Dzięki za podzielenie się wiedzą. Po wejściu w podanego przez Ciebie linka do książki i przeczytaniu dostępnego fragmentu zapowiada się przyjemna lektura:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wpis. Myślę, że do najłatwiejszych lektur to ona się nie zaliczy, ale za to powinna być owocna i dająca mocno do myślenia :)

      Tak czy inaczej miłej lektury.
      Pozdr

      Usuń
  3. Ja jestem chętny do recenzji :D

    Moje portfolio już znasz ;-)

    Mam tylko nadzieję że raz na jakiś czas będziesz jeszcze pisał o giełdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za zainteresowanie. Niedługo się odezwę :)

      Myślę, że najlepiej za mnie wypowie się książka w najbliższych miesiącach, nie będę musiał nic dodawać.

      Pozdr

      Usuń
  4. Hej,

    Czytam Twój blog od ponad roku z dużym zainteresowaniem. Z przyjemnością przeczytałem też książkę "Bóg pieniądze i giełda!". Przypuszczam, że najnowsza książka jest równie, a może nawet bardziej wartościowa. Niestety cena jest dla mnie zbyt wysoka, tym bardziej, że nie jest to książka papierowa. Mogę się tylko domyślać, że napisanie i wydanie książki jest czasochłonnym i skomplikowanym procesem, a prawdziwa wiedza jest dużo warta.

    PS.
    Wyrazy uznania za opór i determinację w dążeniu do celu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,

    Dzięki za komentarz i dobre słowo.

    Rozumiem doskonale Twoją postawę. Z ceną książki jednak jest tak, że rozumie się ją najlepiej dopiero kiedy samemu wystawia się coś do dystrybucji i płaci firmom za przygotowanie pliku do wydania. Dla autora na koniec zostają strzępy z ceny sklepowej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,

    Świetna książka ! Czytana na jednym wdechu. Napisana z pasją, znajomością rzeczy i wieloma analogiami do życia, tego prawdziwego, nie wirtualnego. Aczkolwiek pesymistyczny scenariusz jak z Matrixa trochę odrzuca. Dzięki za mnóstwo pracy i wysiłek włożony w napisanie tego dzieła. Gratulacje !

    Pozdrawiam
    P.S. Gdzie się podziały mapy myśli? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerą opinię. Co do scenariusza pesymistycznego, to jak napisałem w książce jest możliwy jest łagodniejszy. Czas pokaże jaki wariant się zrealizuje.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. ps teraz się używa "mapę spółki" ;)

      Usuń
  7. A co będziesz teraz robił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie robię sobie kilkumiesięczny urlop giełdowy. Potem zdecyduję co dalej.

      Pozdr

      Usuń
  8. Witaj. Przeczytałem dziś Twoje dzieło i zrobiło mi się smutno. Autentycznie smutno. Od dawna mam w głowie wizję kataklizmu, gdy myślę o światowej gospodarce i działaniach rządzących ale Ty podsumowałeś to w taki sposób, że od razu mam ochotę sprzedać wszystkie akcję i uciekać! :P Fajna książka, dobrze się czytało. Dzięki! P.S. Nie pisz w pierwszym akapicie tego posta, że się udało. Przecież to nie przypadek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię.

      Tak zrobiłem to dosyć dosadnie, aby ktoś kto ją przeczytał dobrze się zastanowił czy chce dalej inwestować na giełdzie, a jeśli chce, to czy nie lepiej zrobić z niej tak jak ja zrobiłem, dodatkowego hobby, zamiast angażować zbyt wiele swojego czasu i pieniędzy. W książce tłumaczę dlaczego ja sam udałem się na urlop giełdowy po 16 latach inwestowania także z dużymi sukcesami i pasją do GPW. Nie każdy sam wybierze i sam przemyśli :)

      Dzięki za wpis.

      Usuń
  9. oj tam odcinasz kupony od hossy do 2008 roku, po tym już nic nie zarobiłeś, a wprost przeciwnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem to niechętnie, ale masz trochę racji. Po 2008 zarobiłem mniej, w okolicach 50 000 zł w kolejnych latach, czyli 1/10 tego co podczas inwestycji 2002-2008. Jednak dysponowałem też znacznie mniejszym kapitałem. W 1999-2003 roku zainwestowałem łącznie 62 000 zł kapitału, więc więcej niż po 2008 zarobiłem ;)

      pozdr

      Usuń
  10. WB mówi nie przewiduj niczego , kupuj aktywa poniżej wartości zdrowe i uczciwe.
    Gotówka zalewa świat i najpierw powstana bańki ,a potem może spełni się twoje czarnowictwo , być może zostaniesz GURU .
    NA Wyspach bańka na nieruchomościach puchnie już pięknie , pewnie niedługo i w Polsce ,więc posiadanie gotówki to teraz GŁUPOTA do potęgi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale ja WB przestałem naśladować kilka lat temu, kiedy zacząłem szukać własnej strategii. Gotówkę zawsze najlepiej jest zamieniać na inwestycje, jednak trzeba wiedzieć w co.

      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Dobra robota ta książka. Będę ją polecał innym jako uzupełnienie biblioteki inwestora.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Robert za dobre słowo :)

      Usuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...