22 grudnia 2014

Nowa książka - informacje :)

Cześć,

 
Chciałem Cię poinformować i stworzyć na blogu pewnego rodzaju dziennik nt. postępów w pracach dot. wydania mojej nowej książki.
 
W zeszłym tygodniu ostatecznie skończyłem prace edytorskie w jednej z czołowych firm w Polsce. Mimo tego, niestety książka wciąż wymaga dalszych prac wykończeniowych i graficznych. Teraz rozpocząłem współpracę z nową firmą Rozpisani.pl (Grupa PWN) i z nią zamierzam ostatecznie sfinalizować ten projekt.
 
Niestety, ponieważ zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz Sylwester trafiłem na okres urlopowy i wstępnie prace końcowe przygotowujące książkę do dystrybucji, na dobre rozpoczną się dopiero od 06.01.2015 r. Jeśli jednak już wszystko pójdzie wg planu, to w styczniu/lutym książka będzie dla wszystkich dostępna.
 
 

Treść

 
Z książki dowiesz się, jaki jest odwieczny mechanizm wpisany w zachowania i kształtowanie się ruchów na rynkach kapitałowych. Poznasz dokładnie, co steruje rynkami kapitałowymi i trendami globalnymi oraz skąd się biorą te trendy i jak je można kreować. Będziesz mógł też wraz ze mną odkryć co czeka rynki kapitałowe w najbliższych latach. Jeśli książce poświęcisz parę chwil namysłu oraz wykonasz polecane ćwiczenie to myślę, że odkryjesz i zgodzisz się ze mną co do prawdziwości przedstawionej w niej treści. Dla jasności powiem jeszcze, że książka oczywiście nie pozwala mi przewidywać krótkoterminowych zmian na rynkach kapitałowych, natomiast znacząco pomoże każdemu inwestorowi oceniać długoterminowe tendencje i rzeczywistą sytuację zdrowotną w jakiej znajdują się rynki światowe, w tym GPW.  
 
 
Zrozumiesz ten obrazek po przeczytaniu książki :)  /  fot: freeimages.com
 
 
Wielu osobom wierzę, że książka się spodoba, ale wiem też, że część osób zbyt powierzchownie ją oceni lub zwyczajnie skrytykuje :) Ok., i bardzo dobrze, każdy ma prawo do własnej oceny. Mam nadzieję jednak, że książka każdemu Czytelnikowi da mocno do myślenia nie tylko z powodu innowacyjnego postrzegania giełd, ale także dzięki unowocześnieniu formatu książki.
 
 

Innowacja w świecie książek

 
Około pół roku temu czytając książki uznałem, że jest prosty sposób na to, by czytanie papierowych książek uczynić znacznie wygodniejszym dla aktywnego Czytelnika. Pisząc aktywnego mam na myśli osobę czytającą dużo książek, używającą wskaźnika (przy szybkim czytaniu) lub flamastrów, długopisów itp. podczas lektury. I postanowiłem właśnie w taki sposób wydać moją książkę :)
 
Książka będzie prawdopodobnie pierwszą popularnonaukową pozycją na świecie przygotowaną w ten oryginalny sposób i w takim formacie. Po to, aby czytanie było wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Nigdy nie widziałem i nie czytałem książki w ten sposób zaprojektowanej i przygotowanej oraz w takim formacie, więc spodziewaj się czegoś nowego i innowacyjnego :) Już w styczniu mam nadzieję, że firma Rozpisani.pl razem ze mną będzie świętowała wydanie tej oryginalnej książeczki :) a Ty poznasz różne sekrety giełdowe, o których wcześniej nigdy nie pisałem.
 
To tyle na razie. Więcej będę pisał wraz z postępem prac.
 
 

Pozdrawiam

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...