14 października 2014

Nowa książka :D

Nareszcie!

 
Już dwa miesiące temu zleciłem korektę skończonej, nowej książki. Udało się. Jednak przez ostatnie prawie 2 miesiące pojawiło się wyzwanie z dogadaniem szczegółów przygotowania książki. Wczoraj wreszcie poszła płatność za fakturę i książka wchodzi w proces finalny. Nie chciałem Wam mówić o książce zanim nie będzie temat "zaklepany".
 
Ta książka jest napisana dla Ciebie, dla Was. Zacząłem ją kompletować w głowie już od 2011 roku. Jak wiecie kilka razy się poddałem i przestałem ją pisać, ale przypominałem sobie, że obiecałem ją skończyć. Ponadto to co w niej opisuję uważam, że powinien wiedzieć każdy inwestor 21 wieku, który zamierza inwestować w najbliższych dekadach na giełdzie. Warto, abyś wiedział o kilku poważnych sprawach i o paru zadziwiających odkryciach! I dlatego musiałem ją skończyć, nie mogłem zatrzymać tej wiedzy tylko dla siebie.

Poświęciłem na nią spokojnie kilka tysięcy godzin. Nigdy w życiu w nic nie włożyłem tyle pracy i serca. Łącznie napisałem prawie 1000 stron maszynopisu, czasem pisałem po 8-10h dziennie (wtedy kiedy nic nie pisałem na blogu). Książka miała pierwotnie 3-4 różne wersje, w końcu ewoluowała, przekształciła się i została skondesowana przeze mnie do najważniejszych opowieści i tajemnic giełdy (ostatecznie będzie krótka i zmieści się w przedziale do ok. 150 stron).


freeimages.com

 
 
Opisuję w niej m.in. dlaczego strategia Warrena Buffetta przestanie działać. Zdradzę Ci sekret jak działa odwieczny mechanizm funkcjonowania wszystkich giełd świata. Opiszę Ci jaka siła rządzi rynkami kapitałowymi, jest nie do zatrzymania, gdy tylko się pojawia, powiem skąd się bierze oraz dlaczego wiedziałem już w marcu, że trzeba było koniecznie wyjść z polskich akcji. Te i wiele innych rzeczy, jak Bóg da, będzie można przeczytać za parę tygodni :) To jest ten ostatni, zapowiadany przeze mnie element układanki, który pojawi się po skończonym kursie online "Akcje przy kawie". Będzie to też uzupełnienie i upgrade mojej pierwszej książki "Bóg, pieniądze i giełda!" oraz tego bloga. Tylko dla chętnych. W ten sposób otrzymacie prawie wszystko co wiem o giełdzie, po blisko 16 latach inwestowania.
 
Teraz pozostaje czekać na efekt finalny. Nie jest on już zależny ode mnie, a od strony trzeciej. Dokładną datę pojawienia się książki poznam zapewne za parę tygodni. Dam znać :) Może Ci się moja książka spodoba, wg mnie daje mocno do myślenia i rozszerza horyzonty, a to najważniejsze. Nie mogę się doczekać jej końcowego efektu, ma być przygotowana w oryginalny sposób.

Obiecałem Wam książkę, nie wiedziałem jednak na co się porywam. Już nie będę Wam nic obiecywał ;) 
 
Pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No to przynajmniej 1 egz sprzedany! Jak książka pomoże choć 1 osobie, to osiągnę podwójny sukces. Pierwszym będzie zamknięcie tematu tej książki w postaci pojawienia się jej na rynku :)

      Pozdr

      Usuń
  2. Obiecałeś książkę i dotrzymałeś słowa. Napisanie tak obszernego maszynopisu to ogromne wyzwanie, wiele osób marzy o wydaniu własnej książki, jednak nielicznym się to udaje.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotrzymałem słowa, teraz pozostaje ją udostępnić :) Mam nadzieję, że firma z którą współpracuję zrobi to przed czasem 4-6 tyg.

      Dziękuję i pozdr

      Usuń
  3. zasady B.Grahama a potem W.Buffetta będa działać i juz wielu było co wróżyli im porażki .
    Gdybys rzeczywiście znał zasady inwestowania w wartość to takich banialuk byś nie pisał.
    ich nie interesują hossy ani bessy i oni nie wiedzą kiedy one nastaną ,ty wspominając o marcu wróżyłeś ,oni tego nie robią ,tym się różnią od wszechwiedzących wróżbitów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi przyjacielu, nie oceniaj książki zanim jej nie przeczytasz. Każdy kto ją przeczyta sam oceni, czy piszę prawdę i czy strategia Buffetta jest do utrzymania po prezentacji kontr argumentów z mojej strony.

      Moje "wróżby" z marca okazały się słuszne, sprawdź notowania z dziś spółek, których się wtedy pozbyłem.

      Z całym szacunkiem ale nie masz prawa źle mówić o książce nie czytając jej. Dopiero jak ją przeczytasz możesz mi wypominać że piszę bzdury i wylewać żółć na mnie :) Pozdr

      Usuń
  4. Dzięki Bartek za Twoją pracę! Czekałem cierpliwie na tę książkę, chyba ze 3 lata i w końcu się doczekałem! Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie dostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sam nie wierzę, że ją skończyłem. Chciałem dotrzymać obietnicy, a po za tym coś we mnie zmusiło mnie do tego. Pomogło mi w tym też parę bliskich osób, które mnie motywowały do jej ukończenia lub pomogły mi w inny sposób. Wielkie dzięki im za to!

      Pozdrawiam, dzięki wszystkim za komentarze.

      Usuń
  5. Gratuluje przede wszystkim wytrwałości i konsekwencji. Żeby nie zapeszać sukcesu książki będę gratulował po jej wydaniu i przeczytaniu. Jeżeli będzie tak dobra i tak wielopłaszczyznowa jak pierwsza to chyba sukces jest gwarantowany :).
    Ok, teraz czas na trochę słodzenia:
    Bartek dziękuje Bogu,że są tacy ludzie ja Ty, prawdziwi, konsekwentni nie owładnięci żądzą pieniądza. Stajesz się dla mnie wzorem do naśladowania. Pisze to dlatego, że by da Ci siłę na przyszłe wyzwania, realizacje marzeń. Życzę wszystkiego co najlepsze. Adrian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrian za ten niesamowity wpis. To dla mnie cenne słowa!

      Książkę sami najlepiej ocenicie, nie mi oceniać, mi się bardzo podoba ;P Będzie na pewno trochę inna, myślę jednak, że Czytelnicy pierwszej książki i mojego bloga, będą pozytywnie zaskoczeni i wiele rzeczy im się wyjaśni. W książce będzie wg mnie kilka rzeczy o których nigdy nie słyszałem żeby ktoś napisał, a czytam co się da o giełdzie od prawie 16 lat.

      Uważam, że ta książka pozwoli jej Czytelnikom uniknąć błędów, które w innym razie mogą kosztować ich w przyszłości łącznie setki tysięcy jak nie miliony złotych.

      Najlepszego Adrian i raz jeszcze dzięki za wszystko. Pozdr

      Usuń
    2. Witam

      A skąd wiesz jak inwestuje Buffett:) skoro on sam nie napisał żadnej książki?
      Jeżeli inwestuje w wartość to dlaczego kupił srebro, jeżeli nie jest zwolennikiem pieniądza metalowego - złota:) Czy to prawda, że przy kupnie srebra powyciskał shorty grając Longa?

      Na rynku nauczyłem się jednej fajnej zasady:
      Graj to co widzisz, nie prognozuj!

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Cześć,

      Wszyscy widzą jak i w co inwestuje Buffett. Jest cała masa książek napisanych w oparciu o bezpośrednie wywiady i wypowiedzi Buffetta oraz na podstawie listów do akcjonariuszy, więc nie bardzo wiem o czym mówisz.

      Buffett jest w miarę elastyczny, ale wg mnie za mało jak na nowe czasy. Jego strategia świetnie sprawdziła się do tej pory, ale nie sprawdzi się w 21 wieku.

      Ja też nauczyłem się jednej fajnej zasady:
      Nie graj tego co widzisz (jest za późno i zysk marny), wyprzedzaj rynek!

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. To czekam z niecierpliwością, może i mnie zainspirujesz do napisania książki ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz.

      Kto wie :)

      Ja książki piszę trochę z musu. W środku mnie działa siła, która mi nie daje spokoju, jeśli porzucam myśl o pisaniu, a bliscy zachętą dodają sił.

      Książka już jest składana, okładka się robi, a potem wydruk - kiedy? jeszcze nie wiadomo. Kilka tygodni niestety. Pozdr

      Usuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...