01 lutego 2014

Przydatne informacje o spółkach

Cześć,

 
Uczucia zależą od informacji, czyli mogą nie mieć nic wspólnego z prawdą, jeżeli informacja jest fałszywa. Sławomir Mrożek


Skąd czerpać przydatne informacje o spółkach?
 
Jednym z takich przydatnych narzędzi jest po prostu newsletter na stronie www naszej spółki. Trzeba się zapisać i otrzymujemy darmowy spis wszystkich nowych informacji z naszego biznesu. Polecam to narzędzie, bo czasami może nam coś umknąć w internecie, a niektórych informacji nie znajdziemy nawet w komunikatach na portalach giełdowych.
 
Wklejam dla przykładu ciekawe informacje z najnowszego biuletynu mojej spółki - łechcą moje ego. Niektóre przeoczyłem, mimo dość częstego sprawdzania komunikatów swoich firm. 
 
 


 
A czy Ty zapisałeś się na biuletyny informacyjne swoich spółek? A może znasz lepsze miejsce, gdzie można znaleźć wszystkie informacje o danej spółce?

 

Udostępnij wpis i podaj dalej.

Dziękuję.

 

6 komentarzy:

  1. Ja korzystam z tej stronki:
    http://www.biznesradar.pl/wiadomosci/NEUCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna stronka, nie znałem. Dzięki wielkie za linka :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witam , Bartek jest 412
    Bardzo jestem ciekaw twojej opinii na temat WM. Czemu straciłeś wiarę w spółkę. Jest spore grono osób , które dalej pokładają w spółce nadzieje w rozwój. Osobiście sądzę ,że nadal jest to spółka przyszłościowa i wizje zarządu cały czas realistyczne. Co myślisz o nowej emisji akcji i ,, przejęciu". Teoretycznie rozwodnienie 28%, potencjalne zyski wzrost o 50% w 2014r. Przejęcia muszą być jakoś finansowane więc do przewidzenia była emisji akcji lub posiłkowanie się kredytem. Jestem ciekaw też opinii forumowiczów. Zapraszam do dyskusji.
    Pozdrawiam
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wpis :)

      Moja odpowiedź na razie brzmi "414" :) Artykuł mam już w 60% napisany, czekam jedynie na 2 dodatkowe lajki.

      Pozdrawiam i dzięki za wpis.

      Usuń
  3. Szykuje się dalsza przecena na rynkach zachodnich, także uważał bym z trzymaniem, a zwłaszcza kupowaniem akcji. huberton

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest Twój blog, właśnie czegoś takiego szukałem. Mam nadzieję, że nie będziesz robić problemów z tego powodu, że dodam Cię do mojej listy blogów, na których się wzoruję. Czekam na następne, ciekawe wpisy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...