18 września 2013

Marzysz o czymś wielkim? Zobacz to.

Cześć,

 
Wczoraj poszedłem do kina na film JOBS, choć nigdy nie byłem fanem Apple, iPhone itp. Film jest inspirujący i dający do myślenia, polecam go wszystkim inwestorom giełdowym i przedsiębiorcom.

Inwestor może podpatrzeć nieco jak zachowywał się jeden z najlepszych liderów na świecie, osoba która stworzyła jedną z najpotężniejszych spółek świata. Można też podpatrzeć kilka spraw związanych z prowadzeniem biznesu i zarządzaniem ludźmi. 

Film pozostawiam do osobistej oceny, jeśli jeszcze go nie widziałeś, to moim zdaniem warto się przejść.
 
Poniżej trajler.
 

 
 

Podaj dalej - polub lub udostępnij artykuł. Wielkie dzięki!

 
Pozdrawiam
 

4 komentarze:

  1. Zamierzam się przejść. Bardzo podobał mi się film "Social Network" o powstawaniu Facebooka, tak więc chętnie zobaczę również, jak kształtowała się kolejna legenda. Choć za aktorem grającym Steve'a Jobsa nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie przepadam, ale zapomniałem, że on gra :) Polecam, na pewno inspirujący, a niektóre teksty biznesowe bardzo trafne.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze to niezle se radzisz po takiej wtopie masz jeszcze na kino :-)

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...