26 czerwca 2013

Mam pytanie?

Witaj,

 
Cieszę się, że odwiedzasz mojego bloga, mam nadzieję, że trochę Ci pomaga w inwestowaniu i zarządzaniu finansami. Dzięki, że jesteś, bez Ciebie i innych Czytelników blog nie ma sensu. Fajnie, że jest nas tu ponad 300-stu.
 
Ostatnio zdałem sobie sprawę, że dużo piszę na tematy, które wg mnie są dość ważne, ale bynajmniej nie wiem, czy dla Ciebie treści, które tu produkuję mają większą wartość. Oceniając aktywność Czytelników po ilości komentarzy i polubień, mam pewne wątpliwości, co do mojej wesołej twórczości :)
 
 
 
 
Dlatego świetną rzeczą było by, gdybyś to Ty napisał do mnie najlepiej maila(lub skomentował poniżej) i powiedział, które kwestie Cię interesują, co kontynuować na blogu, a co jest beznadziejne. Które tematy warto rozwinąć, czym Cię wkurzam, co jest dobre, co warto by zmienić?
 
Na ile oceniasz dziś tego bloga pod względem przydatności dla Ciebie w skali 1-10? Co musiałbym zmienić, byś ocenił mnie na 10 pkt?
 
Innymi słowy, jak mogę lepiej prowadzić tego bloga, żeby był dla Ciebie wartościowszy. Co jest dla Ciebie istotne, jakie informacje i wiedza?
 
 

Chcę się na chwilę zamknąć i posłuchać teraz Ciebie i innych Czytelników. Bez tego będę prowadził monolog, który ani Tobie, ani mnie nie jest zbytnio potrzebny.

 
Skoro wszedłeś na bloga, to jeśli chcesz go zmienić pod swoje potrzeby, to napisz może do mnie teraz 3-4 zdania - Co mogę ulepszyć dla Ciebie na blogu? Każdego maila przeczytam dokładnie i wezmę pod rozwagę. Cenię sobie szczerych ludzi z konstruktywną krytyką, którzy nie boją się powiedzieć mi prawdy, zamiast miłych słów. 
 
Nie obiecuję, że spełnię wszystkie Twoje propozycje zmian, jednak im więcej info otrzymam, tym lepiej będę mógł Ci służyć swoim doświadczeniem i wiedzą. Twoje sugestie pomogą mi w tworzeniu wartościowszych i ciekawszych treści tutaj i w nowej książce, którą codziennie piszę i która powoli nabiera kształtów.
 
Dodam, że moja wiedza szybko się zwiększa. W ostatnich dwóch miesiącach przeczytałem 19 książek i w tym roku mam ochotę przekroczyć łącznie ponad 100 pozycji. Zacząłem też praktykę na rynku opcji, więc będę miał się czym dzielić.
 
Pisz, jeśli chcesz. Z góry dzięki za poświęcony czas i cenne uwagi.
 

Pozdrawiam.

 

7 komentarzy:

  1. Mam pytanie odnosnie 19 ksiazek w 2 miesiace. Przerabiales szybkie czytanie Buzana? Czy od zawsze latwo Ci przychodzilo pochlanianie ksiazek ? ;-) Jesli pracowales nad predkoscia to z ilu wyrazow na minute na poczatku, do ilu doszedles teraz ? Pozdrawam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podstawie wskazówek Buzana przyśpieszyłem znacznie czytanie książek. Na pocątku osiągałem przeciętną szybkość, a nawet poniżej :)

      Usuń
  2. Ja życzyłbym sobie pomysłów na usprawnienie inwestowania, bo przecież nie mogę napisać Ci "rób analizy spółek", bo sam właśnie się przekonuję, jak wiele trzeba, żeby przyjrzeć się spółce w każdym calu.
    Pomysł z szybkim czytaniem był dobry, tak więc warto byłoby go kontynuować. Skoro czytasz te kilka książek miesięcznie, to zrób po prawej stronie mały akapit dla nich. Krótko streścisz te, które szczególnie Ci się podobały. Kiedyś zrobiłeś listę książek, podkreśliłeś najlepsze i to było super. Idąc Twoim tropem właśnie opanowałem sztukę planowania według Briana Tracy i właśnie przyspieszyłem czytanie do 350 słów na minutę.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubie filozoficzne/moralne/etyczne komentarze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten blog jest wyjątkowy w swoim rodzaju. Jest trochę inny. Sugerowałbym pisać trochę więcej o inwestowaniu, bo taka jest chyba tematyka bloga. Przeplatanie tego tematu filozofią moralnością etyką jest ok, tym się wyróźnia ten blog i niech tak będzie.

    KSCM

    OdpowiedzUsuń
  5. najciekawsze rzeczy z przeczytanych ksiazek, rekomendacje co przeczytac i dlaczego, opcje dla poczatkujacych - o co chodzi etc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za te wpisy i poświęcenie mi Waszego cennego czasu. Przemyślę wpisy i postaram się wykorzystać te uwagi.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...