04 maja 2013

Jak za 30 zł zyskać ogromną przewagę nad 90% społeczeństwa?

Witaj,


Ostatnio zrobiłem rzecz, o której dawno marzyłem, ale ciągle odkładałem. Jakoś czułem opór przed dokończeniem tego zadania i marnowałem czas zwlekając. A jak wiadomo, tam gdzie największy opór, tam jest ukryta żyła złota. Na szczęście udało się i osiągnąłem pierwszy etap rozwoju.


Nauka szybkiego czytania 


Udało mi się przeczytać świetna książkę "Podręcznik szybkiego czytania" Tony Buzan. Świetna książka z ćwiczeniami i testami, pozwalająca na dzień dobry przyśpieszyć czytanie ze zrozumieniem książek/gazet/artykułów dwu- trzykrotnie - najlepsi czytają nawet 20-krotnie szybciej, niż zwykły połykacz książek.

Nie ma wg mnie, lepszej inwestycji na początku 21 wieku tj. "ery wiedzy", niż rozwój swoich umiejętności zdobywania wiedzy. Szybkie czytanie to jakby furtka do nowego, wcześniej niedostępnego, zaginionego świata.





Przede mną jeszcze trochę pracy nad podrasowaniem swojej szybkości i rozumienia tekstu, ale już dziś przeczytanie przeciętnej grubości książki(ok. 250-350 stron) zajmuje mi parę godzin. To pozwala mi czytać nawet kilka książek tygodniowo, a to oznacza całkowitą rewolucję w moim całym życiu.


Dzisiaj wiedza to pieniądze!


Nie wspomnę, że tylko ta jedna umiejętność, pozwala mi zwiększać własny rozwój dużo szybciej, niż ci, którzy nie czytają książek lub czytają mało. Jak się okazuje, w 2013 roku 90% ludzi albo nic nie przeczyta, albo przeczyta mniej, niż 7 książek!

Dlatego Tobie również polecam powyższą lekturę, abyś był gotowy na 21 wiek i dynamiczne zmiany. A tych nie sposób ogarnąć bez poznania doświadczeń i mądrości innych ludzi.

Natomiast, jeśli chcesz osiągnąć przeciętne rezultaty w życiu, zapomnij o marzeniach, o tym wpisie i po prostu włącz telewizor. Tam obejrzysz reklamy i usłyszysz jak rząd likwiduje biblioteki szkolne..


Zachęcam Cię polub wpis na FB lub udostępnij go dalej. Dziękuję bardzo.

 
Pozdrawiam.  

PS Więcej o bardzo dobrych książkach pisałem tutaj >>


3 komentarze:

  1. Zastanawia mnie brak porównania, jak czytałeś wcześniej, a jaki zauważalny jest przyrost teraz i czy faktycznie jest to czytanie ze zrozumieniem pełnym, czy takim rozmytym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakiś czas temu pisałem o tym na blogu, ale podobnie jak Ty, odwlekałem to w czasie. Nie wiedziałem, że Tony Buzan napisał o tym książkę! Przeczytałem jego "genialną pamięć" i byłem mega zadowolony, więc na pewno skorzystam. Tak - zmotywowałeś mnie Bart:-)

      Usuń
  2. Witajcie,

    Na razie przyśpieszyłem czytanie w zależności od tekstu(łatwy-trudny/ciekawy-nudny) prędkość razy 2 lub razy 3, tracąc parę procent na zrozumieniu tekstu.

    Jednak można to zwiększyć. To dopiero początek mojej pracy w tym temacie, po tym jak spróbowałem i widzę jak to fajnie działa, to chcę czytać jeszcze kilka razy lepiej przynajmniej koło 1000-2000 słów na minutę delektując się tekstem i czytajac kilka książek dziennie, mniej się przy tym męcząc :)

    Robert to moja druga książka Buzana(mam tez o sprzedaży/marketingu)i jestem pod wrażeniem, więc polecam gorąco.

    Dzięki za wpisy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...