13 kwietnia 2013

Zmiany w Portfelu Bart.

Witaj,

Jak już wiesz z profilu FB, sprzedałem akcje TIM w realnym życiu, czyli zmienia się też sytuacja w Portfelu Bart. Średnia cena zamknięcia tej inwestycji to 6zł(kolejna strata). Za te pieniądze kupiłem akcje NEUCA po ok. 141 zł za akcje. Komentarz na temat zmian opiszę w comiesięcznym podsumowaniu, po sesji z 3 maja.

Więcej informacji o inwestycjach w Portfelu Bart znajdziesz tutaj.




Pozdrawiam.  


Uwaga! Nie ponoszę odpowiedzialności za błędne inwestycje oparte na podstawie tego bloga i Portfela Bart. Nie jestem doradcą inwestycyjnym, ani maklerem, nie mam uprawnień do rekomendacji. Jestem inwestorem-amatorem, który popełni mnóstwo inwestycyjnych błędów. Naśladując mnie robisz to na własne ryzyko i za swoje straty jesteś odpowiedzialny tylko Ty. 
Zawsze myśl samodzielnie. Filtruj to, co robię i piszę. Na giełdzie myśl i podejmuj decyzje samodzielnie i nikogo nigdy nie słuchaj, w tym mnie.

2 komentarze:

  1. Ciekawe zagranie z zakupem akcji Neuca. Zwłaszcza, że anale z Erste dali rekomendacje sprzedaj.

    Ciekaw jestem, jak to się wszystko potoczy.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...