11 kwietnia 2013

Zakup nowych akcji!

Witaj,

Dziś spędziłem giełdowy dzień.

Spotkanie inwestorów Wind Mobile.

Najpierw pojechałem poznać osobiście prezesa Wind Mobile na spotkaniu dla inwestorów w Warszawie. Prezes Igor Bokun wraz z członkami firmy potwierdzili moją bardzo dobrą opinię o firmie. Podobają mi się w tej firmie zarówno dotychczasowe wyniki finansowe, ambitne plany, pasja, osoba i styl bycia Prezesa. Bardzo ciekawie mogą zakończyć się prowadzone rozmowy z partnerami na całym świecie, przykładowo w popularnej ostatnio Afryce.

Ponieważ trochę zajmowałem się marketingiem we własnych firmach, dostrzegam duży potencjał w działalności i produktach tej firmy. Dlatego po powrocie ze spotkania dokupiłem więcej akcji Wind Mobile, co oczywiście było poprzedzone zbadaniem wartości wewnętrznej firmy - ostatni miesiąc analiz. Uważam, że jest to jedna z firm, jak to nazywam "antykryzysowych", tj. takich, których nawet najgorsza recesja nie zatrzyma w uzyskiwaniu dobrych wyników. (dokupienia nie będę uwzględniał w Portfelu Bart)

Poniżej zamieszczam dowód swojej obecności, dzięki spostrzegawczości mojego brata, który zrobił taki piękny screen z video relacji(ja po lewej w błękitnej koszuli z łepkiem jak zapałka):


 
 

Szkolenie na Książęcej.

Po południu natomiast odwiedziłem siedzibę GPW, gdzie odbyły się szkolenia dotyczące instrumentów pochodnych, a dokładnie opcji. Co ciekawe od poniedziałku wchodzi nowy system notowań, o którym trochę wspominałem, który umożliwi m. in. stworzenie instrumentów opcyjnych na akcje.

Po rynku surowców, opcje są dla mnie kolejnym tematem, który zaczynam zgłębiać i mam nadzieję, że niedługo będę mógł zamienić wiedzę teoretyczną w praktyczną naukę.

Zarówno surowce takie jak srebro i złoto, czy też opcje na indeks, mogą stanowić ciekawą formę pewnego rodzaju hedgingu(Hedging – strategia zabezpieczająca przed nadmiernymi wahaniami cen papierów wartościowych, polegająca na doborze do portfela aktywów o przeciwnie skorelowanych trendach.). Z tym też zamiarem będę powoli rozszerzał swoją wiedzę w tych tematach.


Zachęcam polub wpis na FB lub udostępnij go dalej. Dziękuję.

Pozdrawiam.

Uwaga! Nie ponoszę odpowiedzialności za błędne inwestycje oparte na podstawie tego bloga i Portfela Bart. Nie jestem doradcą inwestycyjnym, ani maklerem, nie mam uprawnień do rekomendacji. Jestem inwestorem-amatorem, który popełni mnóstwo inwestycyjnych błędów. Naśladując mnie robisz to na własne ryzyko i za swoje straty jesteś odpowiedzialny tylko Ty. 
Zawsze myśl samodzielnie. Filtruj to, co robię i piszę. Na giełdzie myśl i podejmuj decyzje samodzielnie i nikogo nigdy nie słuchaj, także mnie.
 

2 komentarze:

  1. Witam. Również uczestniczyłem w konferencji poprzez bankier.pl. Jestem również mile zaskoczony. Prezes robi dobre wrażenie i swobodnie odpowiada na pytania, wie o czym mówi ( dobrze mu z oczu patrz). Fascynuje mnie ten biznes i możliwości ekspansji. Zaskoczony jestem zasięgiem ewentualnej możliwości wejścia na obce rynki. Wzrost potencjalnych zysków wydaje się realny. Bardzo podobają mi się wskaźniki, pewnie nie do utrzymania biorąc pod uwagę inwestycje.

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, spółka i zarząd mają dużo plusów, firma w przypadku podpisywania nowych umów z partnerami ma szanse na duży skok obrotów.

      Wartość spółki powinna rosnąć, a zyski będą proporcjonalne do ilości obsługiwanych klientów. Ci mogą wzrosnąć skokowo, dzieki wspólpracy np z operatorem w Afryce, czy Bliskim Wschodzie.

      Pozdrawiam.

      Usuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...