24 lutego 2013

Niedzielny wykop: Świetny program i film.

Witaj,

Jak wiesz, od lat co tydzień robię refleksję tygodnia i ustalam cele na każdy dzień, każdą godzinę. Robię też większe refleksje w ostatni dzień miesiąca i wielką refleksję w ostatnim tygodniu każdego roku kalendarzowego. Refleksja plus ustalanie celów to wspaniałe narzędzie, które pozwala spojrzeć na życie z dystansu. Pozwala dostrzec popełniane błędy i dobre wybory oraz sukcesy. Pozwala na wdzięczność za to co się ma i jasność błędów, nad którymi trzeba dalej nad sobą pracować. Refleksję i cele do tej pory wykonywałem w pliku Word(Refleksja czyli plusy i minusy + cele) oraz zamieszczałem te cele w rozkładzie dnia w MsOutlooku, w zakładce Kalendarz.

Ostatnio brat mi pokazał świetny program, który pomaga w jeszcze lepszej organizacji i zarządzaniu notatkami, informacją. Mowa o Microsoft OneNote, bodajże z rodziny MsOffice. Jeśli jeszcze go nie używałeś polecam. W jednym pliku możesz zapisywać notatki na każdy temat, dzieląc np. kategorię "giełda" na: dziennik, filtr, uwagi, nowe przemyślenia, analiza fundamentalna, spółki do przejrzenia itd. Możesz w nim na dawolne tematy zbierać i segregować informacje i nie musisz mieć do tego 100 wordów, a wystarczy jeden plik. Polecam i poniżej wstawiam film informacyjny o MsOneNote.





Kolejny filmik jest również bardzo fajny. Dostałem go od Czytelnika oraz od przyjaciela. Warto obejrzeć, nie znam tego pana, pierwszy raz go słuchałem, ale dał fajny, krótki wykład.





Dobrej niedzieli i udanego tygodnia życzę. Pamiętajmy też, że przed nami jest najlepszy rok w historii naszego życia :)

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Fajny wpis i cudowny wyklad - sam jestem niepoprawnym marzycielem a Alchemik P.Coelho zawsze byl pozycja, ktora pozwalala mi wierzyc, ze marzenia sa osiagalne dla tych, ktorzy nieustannie o nich pamietaja i dzialaja (z dzialaniem wiele problemow ludzie maja bo licza na fart, szczescie albo czekaja az Bog da - nie da!, trzeba samemu zakasac rekawy, pracowac i wtedy mowic o Blogoslawienstwie :)

    Musze o to zapytac :) Z jakiego powodu myslisz, ze najlepszy rok przed nami - rozwin prosze, bo zjada mnie ciekawosc.

    Wczesniej ktos pisal o Rybynskim - nie sadze, ze jego prawdziwe tezy znajda odbicie w rzeczywistosci na ktora Profesor nie ma zadnego wplywu a wielcy tego swiata tak. Profesor jest idealista, blizej mi do retoryki P. Kuczynskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wpisy.

    Ja co roku nastawiam się, że w moim życiu jest najlepszy rok życia, stąd takie słowa :) Nie ważne co by się działo, nastawienie mam na sukces.

    Rybiński wg mnie trochę za wcześnie inwestuje w kryzys, bo to o czym on mówi wydarzy się prędzej czy później, tylko niewiadomo kiedy. To mogą być lata opóxnień i całe podejście z jego funduszem, mimo, że trafnie przewidziane, nie dadzą efektów z powodu przeciągnięcia się w czasie.

    No nic pozostaje uczyć się na błędach innych, obserwować i podejmować własne decyzje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...