16 grudnia 2012

Władza pieniądza.

Witaj,

"Ale nie osiągniesz swojego marzenia, jeśli nie położysz czegoś na szali. Kluczem jest, by nie ryzykować tego, czego nie możesz stracić. Możesz uważać, że jesteś wyjątkowy, ale pewnego dnia, też zapragniesz czegoś więcej. Pytanie brzmi, co jesteś gotów położyć na szali?"

Dziś chciałem Ci podsunąć ciekawy film. Film pokazuje do czego może prowadzić oddanie się we władzę pieniądzu, zamiast być panem pieniądza. Film pokazuje, że problem może dotknąć każdego kto zaczyna niewinne zabawy w szczęśliwy traf.

Te same scenariusze, które widzimy na filmie, można przenieść na parkiet giełdowy i dostrzec zbieżności we własnych strategiach giełdowych. Ja dostrzegłem podobieństwa w moich zachowaniach z przeszłości. Może i Ty dostrzeżesz w swoim podejściu.

Na filmie warto zwrócić uwagę, na sposób podejmowania decyzji "inwestycyjnej", na wpływ swoich indywidualnych zachowań na rodziny i bliskich oraz na końcowe konsekwencje postępowania jakie widzimy na filmie.

Polecam tę projekcję, bo wbrew wszystkiemu bardzo dobrze uczy inwestowania na giełdzie.

Film jest do obejrzenia za darmo na iplex.pl "Władza pieniądza" - kliknij tutaj.

Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Bartek jeśli posiadasz akcje TIM. Może pokusisz się o obecną wycenę. Nie słychać o skupie akcji. Czy uważasz, że jest szansa na takie działanie w 2013.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz najwazniejszy temat dla mnie to przeprowadzka na nowego bloga, tam zacznie się nowy rozdział mojej pracy. Także chwilowo wpisuję na blogu tylko te artykuły, które nie zajmują wielu dni pracy. A każda analiza jednej spółki to wiele dni pracy. Nie mam ich dziś, idą Święta itd.

    W jednym zdaniu: Wg mnie, skup akcji, jest możliwy dla podtrzymania kursu, jednak kurs TIM powinien na razie spadać, a skup jeśli zaczną to raczej po 2013.

    Pozdrawiam

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...