12 grudnia 2012

Od nowa.

Witaj,


Rozpoczynaj wciąż na nowo - tak długo, aż nie skończysz. - Seth Godin


Dziś 12.12.12. Minęły równo 3 miesiące od "zamknięcia bloga", a ja czuję, że nie skończyłem.. Od paru tygodni myślałem o powrocie do pisania bloga, na nowych zasadach(o czym później). Odsapnąłem od ostatniego wpisu i będę kontynuował główną myśl tego bloga.

Wracam, bo potrzebuję także Twojego wsparcia, pozytywnej energii, rozwijania razem wspólnej pasji.

Wracam, bo myśl o pisaniu nie opuszcza mnie, a nawet staje się natrętna i chcę ten "pociąg" przetestować, sprawdzić. Jeśli za parę tygodni stwierdzę, że pisanie na blogu mnie jednak męczy, to pomyślę ponownie, co z tym fantem zrobić. Być może przedłużę nie-pisanie. Piszę to, aby nastawić Cię, i się, na spokojny rozwój wydarzeń.

Dwie zbędne cechy w nowych czasach..

Arogancja i duże emocje to moi starzy "wrogowie"(a może "przyjaciele"?!) na giełdzie i w życiu. Może Twoi też? Rozwiązanie tego problemu jest banalne i polega na robieniu sobie przerw i studzenie głowy po udanych/nieudanych transakcjach, wydarzeniach. Zamierzam zatem wprowadzić do inwestowania/wpisów więcej równowagi i rozwagi. To przyniesie dobre efekty.

Zrezygnowałem..

Po zastanowieniu na spokojnie i przeanalizowaniu sprawy, zrezygnowałem jakiś czas temu, z kursu maklerskiego i nauki FOREXa. Czy wrócę do tematu? Dziś jestem na NIE, a w przyszłości? Nie wiem. Czy mogłem zrezygnować z tych rzeczy po przemyśleniu sprawy? Oczywiście. Czy byłem niesłowny? Tak, pracuję nad tym. Czy mogę popełniać błędy? Tak, jestem człowiekiem.

Przenosiny..

Zamierzam migrować stąd na nowy blog: lepszy, bardziej przejrzysty, dosadniej subiektywny, bardziej po mojemu, bardziej przydatny dla Czytelnika, o szerszej tematyce. Chcę zamknąć rozdział tego bloga, a zacząć kolejny. Do czasu przenosin, będę kontynuował pisanie na tym blogu.

Nowe..

Piszę powoli drugiego e-booka. Mam coraz więcej notatek i przemyśleń. W ostatnim czasie wyłapuję ciekawe spostrzeżenia giełdowe, dla mnie są rewolucyjne, o których nigdzie wcześniej nie czytałem. W nowym e-booku znajdzie się sporo tych nowych odkryć, które dostrzegłem dopiero niedawno. Jednak tego e-booka będę pisał bez pośpiechu, bo to ma być bardziej profesjonalny projekt.

Współtworzę też ciekawy program informatyczny dotyczący finansów osobistych.

W swoim czasie powiem coś więcej o tych projektach.

Inaczej..

Kolejny blog i e-booki, będą także subiektywne i oddające moje, indywidualne spojrzenie na świat. Blog będzie osobistym miejscem spotkań dla ludzi, których interesuje ten mój, "inny" punkt widzenia, a dla mnie miejscem, które daje mi przyjemność dzielenia się wiedzą i przebywania z ludźmi podobnymi do mnie. Nie będę tolerował komentarzy ludzi, których celem, będzie chęć obrażenia mnie/innych lub anonimowa krytyka. Takie wpisy będę usuwał, bo tylko podcinają pozytywne działanie.


Portfel Bart..

W Portfelu inwestycyjnym w prawdziwym życiu mam (nadal/ponownie) TIM i WINDMOBILE, więc Portfel Bart jest aktualny, nic nie będę w nim zmieniał, kontynuujemy. Nie wiem jeszcze czy i jak go prowadzić, aby mi nie przeszkadzał w podejmowaniu decyzji. Na razie zostawiam po staremu, przeliczę wartość 3 stycznia 2013 r.

Na dziś tyle.
Pozdrawiam Cię serdecznie i witam ponownie. Wierzę, że Twoja wytrwałość spotykania się tutaj ze mną, sowicie zaowocuje w odpowiednim czasie.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się że wróciłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się cieszę że wróciłeś. Czekam z niecierpliwościa na drugiego e-booka i kolejne wpisy na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  3. NO!!! Tylko Cię trochę postraszyć i wróciłeś do pisania :) Cieszę się, że wróciłeś. Myśl pozytywnie a świat się zmieni. Powodzenia i z pewnością będę czytał to co napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. I kogo Ty chciałeś przekonać, że można się odciąć od czegoś, co się lubi i dobrze zna?

    Pamiętaj, że czekam na Twoją opinię na temat książki Fishera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciłeś. Jaki adres nowego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekalem na ten moment, bardzo sie ciesze, ze doszedles do wionsku,ze warto.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie, dzięki za odwiedziny i przywitanie.
    Powoli będę ruszał, będzie trochę pracy z nowym blogiem, ale bądźmy dobrej myśli.

    Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...