15 lipca 2012

Niedzielna melodia + Filmiki Buffetta!

Witaj,

Mam dla Was serię filmików dla dzieci, które znalazłem przedwczoraj w internecie. Sam Warren Buffett daje rady inwestycyjne i biznesowe. Filmiki są po angielsku. Polecam obejrzeć wszystkie części, sam też zamierzam to zrobić, na razie obejrzałem pierwszą. Rady bezpośrednio od Buffetta na pewno pomogą nam lepiej zrozumieć inwestowanie w biznes i na giełdzie.




2 sierpnia będę już w Bergen w Norwegii, więc proszę o cierpliwość i wytrwałość oraz zrozumienie w mniejszej ilości notek blogowych.

Wchodzę właśnie na drugi etap mojego kilkuletniego planu "Travel & Work & Invest". Jak dobrze pójdzie to zrealizuję w ten sposób swoje zapomniane marzenie. Praca w Norwegii jest też dużo lepiej płatna, niż w Holandii stąd też przyśpieszę budowę dużego kapitału pod inwestycje. Jeśli kryzys się przedłuży, znajdę się w bardzo dobrym położeniu finansowym, z możliwością systematycznych zakupów akcji po coraz niższych cenach. Taki scenariusz + dotychczas zdobyta wiedza i doświadczenie giełdowo-biznesowe, powinny zaowocować i dać mi całkowitą wolność finansową, jak tylko na świecie powróci hossa, albo i wcześniej.

Obecnie nie odczuwam i nie mam w swoim słowniku słowa "kryzys", moje życie rozwija się we wszystkich dziedzinach, jak nigdy dotąd. To jeszcze raz potwierdza fakt, że kryzys dotyka tylko tych, którzy w niego uwierzą, zamiast szukać w nim wielkiej okazji i szansy dla siebie.

Taki jest mój plan i z pomocą Bożą się uda :) Na razie cały świat i Opatrzność mi sprzyja, Boża pomoc jest nad wyraz widoczna. Niesamowite jest życie wiarą, ponieważ wtedy odkrywa się, że Bóg pragnie pomóc mi spełnić największe marzenia serca i to jeszcze załatwia za mnie największe problemy. Po mojej stronie pozostaje jedynie wchodzić w zaufaniu, ze swoją małą odwagą, w to co mi proponuje - często nie rozumiejąc gdzie i co robię, po co, dlaczego? Wolę nie pytać, wolę działać i ufać.

Oczywiście jest ryzyko, ale co to za życie bez ryzyka z Nim? Mam nadzieję, że moim życiem, moimi sukcesami zachęcę Cię do pogłębienia relacji z Nim, żebyś i Ty odkrył i zrealizował te marzenia, które dziś wydają Ci się niemożliwe, lub których nie pamiętasz bądź wciąż nie znasz..






Pozdrawiam i dobrej niedzieli :)

3 komentarze:

  1. Któż może mnie pokonać skoro jestem z Bogiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiki bardzo ciekawe. Fajnie, że komuś się chce dbać o edukację ekonomiczną społeczeństwa. Dzięki temu buduje się bogactwo całego społeczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze opowiem o znajomym, ktory tez wyjechal do Norwegii.
    Gdy mial 18 zrobil prawo jazdy kategorii D i zaczal jezdzic w firmie ojca.
    Po 2 latach stwierdzil, ze za malo zarabia i wyjechal do Norwegii. Na poczatku lapal jakies prace dorywcze, ale dosyc szybko zalapal sie jako kierowca. Jako ze bylo bardzo duzo zamowien, pogadal z szefem i ten pomogl mu zalozyc firme i wynajac samochod (podobno sporo pozwolen itp) to bmialo miejsce jak mial 22 lata.
    Teraz (25) ma juz 4 swoje tiry i jego ojciec jezdzi dla niego. 2 tygodnie temu gdy byl w polsce (wyjezdza na 2-3 tygodnie i wraca na tydzien) Kupil sobie pieknego Q7.
    I ogolnie juz mysli nad tym zeby samemu nie jezdzic.
    Prawdziwy American dream w Norwegii :)

    wszystko przed Toba Bartku ^^

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...