06 maja 2012

Niedzielna melodia + zawsze rób..

Witaj,

"My father taught me always to do more than you get paid for as in investment in your future." — Jim Rohn

Dobrym sposobem na kryzys, jest powyższe podejście do pracy. Dobrym zabezpieczeniem przed bezrobociem jest powyższe działanie. Nie chodzi tu o nadgodziny. Chodzi tu o danie od siebie więcej, niż to za co nam płacą, oczywiście z własnej woli i chęci. Pracujmy zawsze dla Niego i siebie, a nie dla kogoś, dla pieniędzy.

Niedzielna melodia i spokojnego dnia.




Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. O czym ty chlopie piszesz - znam setki przypdakow gdzie ludzie pracujac na etacie zostawali przez iles tam lat po godzinach i siedzieli za darmo w pracy- i co ktos ich docenil? zostali zwolnieni, bez pieniadzy itd, takie są polskie realia -wiec takie glupie gadanie to mnie rozku..., ja sobie nie pozowle jesli mam jakies dodatkowe zlecenie albo jak kiedys co pracowalem na etacie nigdy nie pzoowolilme zeby ktos mnie wykorzystywal i zebym pracowal za darmo. Doszkalac sie to mozna po godzinach tylko dla siebie zeby pozniej moze stworzyc wlasna firme, przedsiebiorcty w Polsce tylko szukaja glupich ludzi ktorzy beda pracowac za darmo, ja rowniez chetnie zalozo kolejna firme gdzie ludzie beda robili za freee

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,

    Okej zgadzam się, że pracodawcy różnie postepują z tymi, którzy dają więcej. Napisałem też powyżej, że nie chodzi mi o nadgodziny. Tu nie chodzi o pozwolenie na wykorzystanie, tylko o danie od siebie czegoś więcej, nawet nie koniecznie myśląc o jakiejkolwiek nagrodzie. Takie rzeczy robi się głównie dla siebie, to procentuje. Osoba, która daje 100 pomysłów pracodawcy, który ma go gdzieś, odchodzi i zakłada w końcu własną firmę i zostawia w tyle takiego pracodawcę.

    Główa mnie dziś boli więc wybacz, że nie rozwijam dalej tematu, moze choć trochę wyjasniłem o co mi chodziło.

    Pozdrawiam i dzięki za wpis.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...