20 maja 2012

Niedzielna melodia + moje motto.

Witaj,

Jako osoba, która lubi wiedzieć co się dzieje z "moimi" pieniędzmi(które dostałem w zarządzanie), prowadzę podsumowanie moich wydatków z podziałem na przydział gotówki na 6 rodzajów kont - pisałem o tym w moim e-booku.

Nad tabelkami sumującymi wydatki mam taki wpis, którym pomyślałem, że się z Tobą podzielę. Ma on mi przypominać esencję podejścia do pieniędzy, którą do tej pory poznałem. Dzięki temu pamiętam, o co w tym wszystkim chodzi i jak chcę do pieniędzy podchodzić. O to moja dewiza:

"Rób to co lubisz, do czego masz talenty, Bogu zawierz, pracuj jak biblijna mrówka, pieniądze same przyjdą, skup się na pracy z miłością, dla siebie i innych, a będą owoce. Zawsze wydawaj mniej, niż zarabiasz. Płać podatki. Daj potrzebującym z radością serca. Bądź terminowy i solidny. Oszczędzaj ile możesz, miej gotówkę pod ręką i inwestuj nadwyżki. Bądź gotowy na super okazje. Ryzykuj i żyj!"

Zmieniłbyś coś? Ulepszył? Napisz.
A Ty jakie masz motto?


Niedzielna melodia i udanego tygodnia, siejmy to zbierzemy :)

2 komentarze:

  1. Hej Bartek

    Mozna poprosic o kryteria wyboru analizy fundamentalnej Wind Mobile i Tim w twoim portfelu.

    Jakie wskazniki brales pod uwage i jesli mozesz to omow proces wyboru i selekcji.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powody i analizę spółek - Case study - robię dopiero po zakończeniu inwestycji, tak jak to było z innymi spółkami.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...