20 lutego 2012

Zmiany w Portfelu Bart.

Witaj,

Portfel Bart w ostatnich dniach zmienił konsystencję i zamiast gotówki jest w nim 169 akcji TIM, kupionych średnio po 8,35 zł za akcję. Ta transakcja została dokonana w moim prawdziwym życiu.

Spółkę TIM znam od 10 lat i byłem już jej posiadaczem. Poprzednio byłem zmuszony z niej wyjść z powodu problemów płynności w rodzinnym biznesie. Więcej na temat Portfela Bart w co miesięcznym podsumowaniu.

Obecnie w prawdziwym portfelu mam:

I3D kupowany od 3,35 zł za akcję. Grudzień 2011.
Wind Mobile kupowany od 3,75 zł za akcję. Grudzień 2011.
TIM kupowany od 8,35 zł za akcję. Luty 2012.


Pozdrawiam.

Ps. Obiecywałem Ci, że o swoich zmianach w portfelu będę informował w ciągu 24h od transakcji. Jednak chcę wydłużyć ten okres o kilka dni, maksymalnie 5 dni roboczych. Z pewnych względów jest to dla mnie lepsze, a 5 dni nie robi różnicy na wynikach. Jeśli będę mógł, wiadomość o zmianach w portfelu będę podawał szybciej.


Uwaga! Nie ponoszę odpowiedzialności za błędne inwestycje oparte na podstawie tego bloga i Portfela Bart. Nie jestem doradcą inwestycyjnym, nie mam uprawnień do rekomendacji. Jestem inwestorem-amatorem, który popełni mnóstwo inwestycyjnych błędów. Naśladując mnie robisz to na własne ryzyko i za swoje straty jesteś odpowiedzialny tylko Ty. Proszę, myśl samodzielnie. Filtruj to, co robię i piszę.

3 komentarze:

  1. Zatem powrót na stare śmieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A planujesz napisać jakąś analizę tych spółek czy choćby uzasadnienie? Jaką wartość dla czytelników ma sama informacja "kupiłem to i to"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mar

    Powrót do jednej z najlepszych spółek jakie znam :)

    Marcin

    Planuję pisać case study moich inwestycji, ale dopiero po wychodzeniu z nich. Piszę to co kupuję, aby kazdy mógł sam sobie przemyśleć, co sądzi o tej spółce i jednocześnie chcę pokazywać moje wyniki transakcji online.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...