26 lutego 2012

Niedzielna melodia + Popełnianie 2 razy tych samych błędów to głupota.

Witaj,

Powiem krótko. Popełnianie tych samych błędów świadczy o mojej głupocie. Wierzę, że chwilowej ;P Mógłbym oczywiście zaprzeczyć, ale oszukiwałbym samego siebie. Moja ostatnia inwestycja była głupia!

Dlatego podjąłem decyzję, że po raz ostatni popełniam te same błędy na giełdzie. Żeby uniknąć powtórki z rozrywki, stworzyłem sobie oprócz bloga, osobny plik z wszystkimi moimi błędami. Teraz przed każdą nową inwestycją będę czytał ten plik i filtrował możliwe ryzyko i potencjalne błędy. Wierzę, że to dla mnie będzie bardzo zyskowne rozwiązanie. Zobaczymy w praktyce jak bardzo zaowocuje.

Polecam również Tobie stworzenie własnego pliku z Twoimi błędami, ponieważ na 100% pepełniasz wiele innych błędów, niż te o których czytasz na tym blogu.

Jeśli marnujemy w głupi sposób to, co dostajemy od Boga, to nie dziwmy się, że On nam to zabiera..

A teraz bardzo fajny filmik dla mnie i dla Ciebie. Niedzielną melodię wstawię na koncie "Akcje przy kawie" na Facebooku. Zapraszam do polubienia strony FB, osoby odważne i wchodzące na ten blog.





Spokojnej i słonecznej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Cześć Bartek! Wpadł mi artykuł z pulsu biznesu, myślę że warto przeczytać. Pozdrawiam! MIchał http://weekend.pb.pl/2562546,20108,perfekcjonista-z-ligi-mistrzow

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,

    Dziękuję za bardzo dobry artykuł. Szkoda że nie jest to spółka akcyjna można by się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...