15 stycznia 2012

Niedzielna melodia + Podziekowania + Feedback!

Witaj w tę piękną niedzielę :)

Dziękuję Ci, że jesteś! Dziękuję Ci za tworzenie tego bloga. Gdybyś tu nie wchodził, blog by umarł. Dziękuję Ci za to, że jesteś tak wytrwały i cierpliwy. Dziękuję za krytykę i pochwały, dziękuję za każdy komentarz i mail, który dostałem. Każdy przeczytałem, nie na każdy mogłem odpowiedzieć. W tym roku odpowiem na zaległe maile, tak szybko jak będę mógł. Dziękuję, za to że tu wpadasz.

Dzięki.

Dziś mam prośbę, zanim na dobre rozpocznę wpisy w 2012, chciałbym poprosić Cię o szczerą opinię, anonimowo lub nie. Odpowiedz w komentarzach do tego wpisu na 3 krótkie pytania:

  1. Co takiego robię na blogu, co Twoim zdaniem powinienem kontynuować?
  2. Co takiego robię na blogu, co Twoim zdaniem powinienem zaprzestać?
  3. Co takiego robię na blogu, co Twoim zdaniem powinienem zacząć robić?

Proszę o szczerość(nawet do bólu - wolę to, niż fałsz). Masz szansę znacząco wpłynąć na wizerunek i wizję tego bloga, proszę napisz w komentarzu swoją odpowiedź, lub pisz na maila : kliknij tutaj.

Dziękuję za każdą odpowiedź. Niedzielna melodia. Dobrej niedzieli i polecam dać sobie czas na to co ważne.

14 komentarzy:

  1. Więcej przykładów z życia! Twój blog wyróżnia się tym, że wykracza poza oszczędzanie i zarabianie. Wpisujesz tylko pieniądze w życie, pokazując inne wartości. Taka integralność jest rzadka. Wracam na tą przesyconą chrześcijaństwem stronę chociaż jestem ateistą, bo piszesz szczerze. I czekam na "Spekulację fundamentalną". Poprzedni e-book był super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poniżej moja propozycja do niedzielnej melodii ;) Pozdrawiam. /dp

    http://www.youtube.com/watch?v=7GDQGAZunEg&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  3. Może teraz , jak mamy kryzys to zrób parę analiz fajnych spółek krok po kroku na blogu. Jest pewnie parę osób, które chciały by to zobaczyć i zrozumieć Twój tok myślenia i przygotować się do ostrych zakupów;)
    Mógłbyś więcej pisać, bo pewnie kilka osób się zraziło tym że nie mają nic świeżego do poczytaniu w tygodniu. Więcej nic nie zmieniaj.
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Cykl wpisów "Niedzielna Melodia" ma niebagatelny wpływ na klimat tego bloga, powinieneś go zatem kontynuować, aczkolwiek nie może być tak, jak pod koniec zeszłego roku, że nie pojawiały się (lub pojawiały bardzo rzadko) wpisy o giełdzie ;-)
    2. Nie przychodzi mi na myśl nic, co powinieneś zaprzestać robić.
    3. Przyznam szczerze, że brakuje mi na Twoim blogu komentarzy dotyczących aktualnych wydarzeń (gospodarczo-polityczno-ekonomicznych). Wiem, że zajmowanie się takimi sprawami to trochę wbrew filozofii buffettowskiej, jednak 1 wpis na taki temat, co jakiś czas (choćby raz na kilka tygodni/miesięcy) by nie zaszkodził.

    OdpowiedzUsuń
  5. ad 1-2. Wpisy na blogu są bardzo ciekawe, blog ma swój klimat i dlatego nic bym z niego nie wyrzucał.
    ad 3. Jako nieskuteczny poszukiwacz Michaela Jordana wśród spółek na naszej giełdzie chętnie bym poznał Twoje typy. Ponieważ jest to blog o inwestowaniu w akcje przydałoby się więcej połączenia teorii i praktyki. Ostatni Twój zakup VIV nie pokrywał się z nauką wynikającą z ebooka. Przydałoby się więcej harmonii w tym aspekcie. Wtedy byśmy się czegoś nauczyli.
    Pozdrawiam
    Arek

    OdpowiedzUsuń
  6. czysto matemtyczne wpisy by sie przydaly chociazby jak wyliczać docelową cenę akcji poza tym SUPER ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wrzucaj filmików na strone główną poniewaz zrobila sie strasznie ciezka i dluzej sie laduje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim za komentarze i własne uwagi.

      FIN4Q

      Wspaniale jest usłyszeć takie słowa, cieszę się, że jesteś i odwiedzasz tego bloga :)

      Anonimowy

      Bardzo fajna i trafiona piosenka, pojawi się w Niedzielnej melodii niedługo :)

      Jarek

      Nie wszystko oczywiście będę na razie zdradzał. Tok myślenia staram się pokazać na blogu i w e-bookach, a dając dodatkowo informacje, które akcje kupiłem, daję Czytelnikowi punkt zaczepienia do własnej analizy. Moje decyzje inwestycyjne, raczej będę komentował dopiero po zamknięciu pozycji, a nie w trakcie. Jesli wyjde z jakiejś spółki, będę się starał robić case study z inwestycji, aby wyłapać błędy. Nie obiecuję, głośno myślę. Skłaniam się jednak do komentowania moich inwestycji dopiero gdy inwestycja będzie zamknięta, lub gdy poczuję taką potrzebę.

      Mar

      Dziękuję za sugestie i zgadzam się z tym co napisałeś, wpisów postaram się robić więcej i to na tematy giełdowe oczywiście. Powoli blog się stabilizuje i rusza od nowa.

      Arek

      Staram się być konsekwentny, ale im bardziej się staram, tym mniej konsekwentny jestem. Giełda się zmienia i moje myslenie też ciągle się zmienia. Niedługo napisze o tym wiecej w e-booku lub na łamach bloga.

      Anonimowy

      Wyliczenia matematyczne to nie moja działka, ja nie mam umysłu do takich spraw. Będę się jednak starał przekazwyać wiedzę i doświadczenie najprościej jak umiem, szczerze, przejrzyście i otwarcie.

      Anonimowy

      Filmiki są niestety za bardzo mi bliskie. Jednak za Twoją namową, zmniejszyłem ilość filmików na stronie do 5 wpisów max :) Mam nadzieję, że strona nieco przyśpieszy :)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za wpisy i obecność. Że też Wam się chcę ;)

      Usuń
  8. Raz na jakis czas jakas bardziej wnikliwa analiza spolki mocnej fundamentalnie wg Ciebie. Poza tym nic bym nie zmienial.

    Pozdrawiam,
    Scrub

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak Jarek, bardzo bym poprosił o przeprowadzenie dokładnej analizy krok po kroku jakiś wybranych spółek, tak bym mógł się uczyć od Ciebie na konkretnym przykładzie. Byłoby to coś unikalnego w blogosferze i niezwykle pouczającego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Scrub

    Merytorycznie blog ma się rozwijać, codzinnie prawie zdobywam nową wiedzę o giełdzie, rachunkowości, psychologi itp. To zaoowocuje w swoim czasie :)

    Marcin

    Bedę robił case study po zakonczonych inwestycjach. Jesli sytuacja wyda mi się dobra do opisania, zrobię to. nie chcę się w tej sprawie do niczego zobowiązać. Wyjdzie w praniu, o czym napiszę o czym nie. Chcę się dzielić wiedzą i pomagać innym zarabiać na giełdzie. Wydaje mi się, że potrafię na niej zarabiać lepiej niż rynek i będzie tylko lepiej :) Będę o tym pisał.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Na pewno wpisy niedzielne są bardzo fajną rzeczą, która również mnie zmusza do refleksji. Popieram natomiast fakt, filmików. Nie chodzi o ich nie wrzucanie może, ale prezentowanie, jako linku do YT. Faktycznie obciąża to przeglądarkę. Do tego przydały by się również case study konkretnych spółek, nawet czasami z przed lat, bo jednak historia zatacza co jakiś czas koło :).

    2. Cóż ciężko mi powiedzieć. Nie zauważyłem jakichś denerwujących rzeczy.

    3. Hmmm, (trochę egoistyczne, ale niech mi tam będzie ;])... kończyć pisać drugą książkę :). Pierwsza była fajna i bardzo przyjemnie się ją przeczytało mi ją podczas urlopu. Miałem kilka małych ale, jednak ogólne zabieganie spowodowało, że niestety o nich zapomniałem. Natomiast przymierzam się do kolejnego przeczytania, więc może wtedy przypomnę sobie o nich.

    Ogólnie bardzo cieszę się z faktu istnienia bloga i tego, że masz ochotę poświęcać swój cenny czas na jego prowadzenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka
    Ad1 To co robisz jest godne uwagi,polecenia i stosowania w zyciu, zasady, etyka, religia, chrześcijaństwo, miłość, giełda.
    Ad2 Nigdy nie obejrzałem filmu z Niedzielnej melodii ;/ Dla mnie melodia jest sam tekst, który piszesz. Ostatnio coś mało piszesz o Bogu, a właśnie dlatego spodobał mi się Twój blog.
    Ad3 Coś z analizy fundamentalnej, jakieś elementarne case study, zmuszające czytelnika do myślenia i większego zglebienia tematu. Mógłbyś czasami coś skrobnąć o ważnych wydarzeniach przynajmniej dla nas Polaków.

    Pozdro/ Szczęść Boże!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej

    Dziękuję za komentarze. Własnie je zgrupowałem w pliku, jeszcze posortuję i pomyślę, jak najlepiej je powprowadzać.

    Dziękuję za serdeczne słowa. Myślę, że blog będzie dojrzewał merytorycznie razem ze mną, a wpisy staną się coraz bardziej wartościowe w ujęciu złotówkowym :)

    Wszystkiego dobrego dla wszystkich Czytelników Bloga.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...