26 stycznia 2012

Dwie nowe spółki, które mam w portfelu to ... ;P

Witaj,

Jak już wspominałem, w grudniu zacząłem zakupy dwóch nowych biznesów. Biznesy te nabywam z myślą inwestycji długoterminowej.

Zdradzam Ci moje wybory giełdowe, ponieważ zależy mi na budowaniu przejrzystego i otwartego bloga, który jest sprawdzalny pod względem osiąganych przeze mnie stóp zwrotu. Dobre rezultaty z moich inwestycji myślę, że zbudują w Tobie większe zaufanie co do moich umiejętności, oczywiście o ile te będą dobre.

A teraz konkrety.

Portfel Bart pozostaje taki sam jak był, czyli są w nim akcje tylko Virtual Vision. Nadal posiadam akcje VIV w prawdziwym życiu i portfelu.

Dwie inne spółki polecane przeze mnie na 2012 rok to TIM i WAWEL. Nie posiadam osobiście w prawdziwym życiu akcji tych dwóch spółek. Polecam je do przeanalizowania, ponieważ uważam że są to dobre biznesy, lecz może nie tak bardzo zyskowne(co się okaże), jak spółki, w które inwestuję gotówkę.

Natomiast jedna z nowych firm, które mam w prawdziwym życiu w portfelu, to WINDMOBILE. Brawo dla jednego Czytelnika bloga, który odgadł "zagadkę" przed czasem. Natomiast druga spółka była jeszcze łatwiejsza do odkrycia. Jeśli ktoś śledzi tego bloga, to zapewne dostrzegł, że interesuje mnie branża rozrywki, a w tym szczególnie technologie 3D. Zatem oczywistym wyborem spółki spod litery "I" jest spółka I3D. I to właśnie te dwie spółki dołączyły do mojego portfela.

Pierwsze akcje WINDMOBILE kupowane były przed Bożym Narodzeniem po 3,75zł, a I3D po 3,35zł.


Na razie tyle informacji na ten temat. Pozdrawiam.

Uwaga! Nie ponoszę odpowiedzialności za błędne inwestycje oparte na podstawie tego bloga i Portfela Bart. Nie jestem doradcą inwestycyjnym, nie mam uprawnień do rekomendacji. Jestem inwestorem-amatorem, który popełni mnóstwo inwestycyjnych błędów. Naśladując mnie robisz to na własne ryzyko. Proszę, myśl samodzielnie. Filtruj to co robię i piszę.

4 komentarze:

  1. też myślałem o I3D, ale z tego co pamiętam w ostatnim latach miał straty także mimo, że z Twoich preferowanych spółek to jednak wykluczyłem ...
    Pozdrawiam JJachoo
    Ps. WindMobile było proste do odgadnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby to były dobre wybory Bartek. Przyznam się, że wytypowałem je obie w piątek na podstawie podpowiedzi, ale głupio mi było wyskakiwać z tym na blogu, w końcu to była Twoja ciężka robota.
    Skusiłem się nawet na malutkie pakieciki. Trzymam kciuki.
    Arek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawy czym się sugerowałeś przy wyborze spółek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych 4-ech tylko tim bym kupił po korekcie na dziennych, jednak jak dla mnie za niska płynność i nie biere/ huberton

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...