07 października 2011

Ciekawy cykl wykładów o inwestowaniu..

Witaj,

Na stronie http://www.ri.tim.pl/piec-zasad-inwestowania-na-gieldzie mozna poczytać o zasadach inwestowania na giełdzie. Firma prowadzi cykl edukacyjny, polecam(podpierają się stylem inwestowania W. Buffetta!).

Powiem tez, ze ja osobiście zacząłem juz powolne dokupowanie akcji na rynku. I w najblizszych miesiącach będę to czynił systematycznie, lub w razie pogorszenia sytuacji na rynkach, będę trzymał gotówkę czekając na jeszcze lepsze ceny.

Dostrzegam dobre firmy, z dobrymi perspektywami. Polecam poszperać w sprawozdaniach :) Być moze jesteśmy właśnie w dołku korekty hossy..

Pozdrawiam Rekinów.

4 komentarze:

  1. A co kupiłeś? Pytam tak żeby może skomentować. Pewnie TIM, skoro podajesz linki /huberton

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bym wolal aby ostatnie spadki nie byly korekta hossy ale ostatnia hossa byla korekta bessy z 2007 roku, to by dawalo wieksze promocje, szczegolnie biorac pod uwage sytuacje makroekonomicznaa, ktora pieknie sie rozwija w katastrofe :D
    ale gielda to nie koncert zyczen ;)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki za niedzielną melodie

    OdpowiedzUsuń
  4. Huberton Na razie dokupiłem trochę VIV, natomiast TIM przeglądałem jedynie i znalazłem tę informację.

    Maciekk
    Wstępnie czekam do ostatniego tygodnia pazdziernika. Jeśli rynek się nie załamie, będę lepszej myśli o przyszości giełdy :)

    Oswald
    Tak to jest, ze jak się robi coś dobrego, to pojawia się mnóstwo przeszkód, które jak widać skutecznie mnie przyblokowały z notką. Będę walczył o kolejne notki.

    Podrawiam wszystkich Czytelników. Chwilowo mam problemy czasowe, mysłę ze będę nadrabiał.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...