26 września 2011

10 przykazań aby przetrwać krach

Artykuł z Pulsu Biznesu, w całości dostępny tutaj>>
MD, thereformedbroker.com

Opracował je Josh Brown, amerykański doradca inwestycyjny.

– Zapoznaj się z nimi uważnie, bo całą moją karierę spędziłem walcząc z jednym, powolnym krachem, który rozpoczął się wiosną 2000 roku – napisał.

1. Przyznaj, że to krach. Kiedy spadek od szczytu wynosi więcej niż 10 proc. na średniej Dow Jones (tak, Dow jest znacznie lepszym wskaźnikiem krachu niż S&P500) przestań twierdzić, że to korekta i zacznij mówić, że to krach. Lepiej po fakcie się mylić co do nomenklatury.


(...)

Myślę, że warto chwilę się zastanowić nad tym artykułem. Część jego zasad można było poznać również czytając tego bloga. Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. W kontekście podpunktu nr 2 chyba jednak nie mamy krachu, bo aktualna sytuacja od momentu dołka z 10 sierpnia idzie jak w zegarku jeżeli chodzi o AT (przyznam, że w mojej 7 miesięcznej karierze, nie widziałem że aż tak bardzo się sprawdzały S/R czy kanały trendu jak teraz) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tvp 2 był niedawno program o Warrenie Buffecie, jednak był jakoś w nocy i nie mogłem zobaczyć. Wie ktoś gdzie mogę to zobaczyć w internecie?

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...