03 sierpnia 2011

Rozdaję NOWY darmowy e-book :)

Witaj,

Mam dla Ciebie niespodziankę. W między czasie, gdy robiłem sobie przerwę w pisaniu pierwszego e-booka, Tobiasz Maliński autor polskiej książki o Warrenie Buffecie, zaprosił mnie do współpracy przy stworzeniu e-booka z wywiadami polskich inwestorów-bloggerów. Jeden wywiad jest ze mną.




Oprócz mnie wywiadów udzieliło kilku innych, zapewne znanych Ci autorów blogów. Polecam ściągnąć e-booka i poczytać na temat giełdy oczami tych, którzy się tym tematem psjonują. Książka ma 52 strony :) Życzę Ci przyjemnej lektury.

E-booka rozdaję wszystkim, którzy napiszą do mnie mail - kliknij tutaj. Zapraszam.

4 komentarze:

  1. Miła, niespodzianka, chętnie sprawdze :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem już tego ebooka, skoro mam wakacje i wolne od pracy jednocześnie:-)
    Muszę przyznać(nie podlizuję się), że masz najbardziej zdrowe podejście do inwestowania.
    Po przeczytaniu tego e-booka mam wrażenie, że tylko Ty z blogerów nie byłeś w amazonii po jad żaby, która wzmaga szybkość w dążeniu do celu:-)
    Tak, to dzięki blogerom takim jak Ty, już w rok można przestawić się ze spekulacji w rasowe inwestowanie długoterminowe- Robert 17 lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam

    Dzieki! Nieomieszkam przeczytac :)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Bardzo ciekawa inicjatywa i równie ciekawy jej efekt. Dobrze się czyta i można spojrzeć na pewne kwestie z innej perspektywy.
    Pozdrawiam
    i przy okazji zapraszam do siebie ;)
    Finanse Studenta

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...