07 sierpnia 2011

Niedzielna melodia + "Odwagi! Ja jestem, nie bójcie się!"

Witaj w tę piękną niedzielę :)
Dziś tradycyjnie niedzielny, refleksyjny wpis na blogu.

Byłem dziś jak co tydzień na mszy. Tu w Holandii mam możliwość uczestniczenia tylko raz w tygodniu we mszy. Prawdę mówiąc jest to dla mnie bardzo wyczekiwane 35-45 minut "odpoczynku" od spraw i problemów tego świata. W Polsce nie musiałem martwić się o pójście na mszę w tygodniu, lub o wejście do kościoła, dopiero teraz doceniam jakim darem jest msza.

Na koniec dodam słowa z dzisiejszej Ewangelii, jakie warto mieć zawsze w pamięci: "Odwagi! Ja jestem, nie bójcie się!". Myślę, że są to dobre słowa na ten tydzień ;P

Niedzielna melodia.. i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...