23 czerwca 2011

UWAGA! UWAGA! Darmowy e-book skończony w 100%!!! Rozdaję!!!

Witaj!

Dziś Boże Ciało, więc świetny dzień na rozpoczęcie rozdawania mojego pierwszego e-booka "Bóg, pieniądze i giełda!" :)




W darmowym e-booku dzielę się swoim ponad 12-letnim doświadczeniem giełdowym, zdobytym na inwestycjach na warszawskiej GPW. Piszę w nim, jak wybierać super spółki, aby pobijać kilkukrotnie stopę zwrotu WIG, WIG20 i NewConnect? Dzielę się też swoim doświadczeniem na temat zdrowego podejścia do pieniędzy i sposobami zarządzania pieniędzmi tak, abyś co miesiąc stawał się coraz bogatszy finansowo! I nie tylko finansowo. Zapraszam do czytania.

Chętnych do darmowej wersji e-booka proszę o kliknięcie tutaj.
Pierwsze egzemplarze darmowego e-booka będę rozsyłał jeszcze dziś oraz w następnych dniach.

(Twój adres e-mail nigdy nie będzie przekazany żadnej trzeciej stronie i możesz się wypisać w każdej chwili z listy mailowej - napisz maila z taką prośbą. W przyszłości mogę Ci wysyłać dodatkowe informacje finansowo-giełdowe np. o kolejnych e-bookach)


======

Darmowy e-book Bartłomieja Zielińskiego:

"BÓG, PIENIĄDZE I GIEŁDA - JAK ZARABIAĆ NA GPW?"

Spis treści
Wprowadzenie 7

O czym jest ten e-book? 8
Bóg, pieniądze i giełda! 8
Opiszę tu tylko moją rzeczywistość i mój punkt widzenia 9
Ile wart jest ten e-book? 11
Kim jest Bartłomiej Zieliński? 11
Moja historia na GPW – Case Study 12
…zakochałem się! :) 13
Co można zbudować bez dobrych fundamentów? 14
Własny biznes.. 14
Co stałoby się z wartością portfela, gdybym nie spieniężył akcji? 15

Część I – Bóg 19

Prawdziwe szczęście i bogactwo 20
Po co o tym wszystkim piszę w e-booku o pieniądzach i giełdzie? 23
Szanowanie darów, które otrzymujemy 24
Komu chcesz służyć: Bogu, czy Mamonie? 25
Jak postrzegałem dawniej Boga? 25
Wszystko, co mam należy do Boga 27
Bóg jest też źródłem naszych sukcesów 28
Pracuję najpierw dla Boga, moim szefem jest Bóg 29
Bóg decyduje o awansach i osiągnięciach 30
Uczciwość w 100% w całym naszym życiu 30
Dlaczego dziękuję Bogu za to co mi daje? 31
Co Bóg myśli o pieniądzach, które sam nam daje? 32
A co Bóg myśli o giełdzie? 33

Część II - Pieniądze 37

Co myślisz o bogactwie i pieniądzach? 38
Motywacja 38
Twoje pieniądze się liczą! Mądrze nimi zarządzaj! 40
Po ile szczęście? 42
Gorliwość v lenistwo 42
Zasięgaj rady od kompetentnych osób 44
Co zrobię w przyszłości? 45
Czy znasz już swoje zadanie? 45
Co jest konieczne, aby zrealizować pragnienia serca? 47
Potrzebne Ci pieniądze? Bez pracy nie ma kołaczy! 48
Potrzebne Ci pieniądze? To może własny biznes? 49
Potrzebne Ci pieniądze? Może etat i biznes po godzinach? 50
Przerażające fakty: zadłużenie Polaków! 50
Jak wykastrować młodych mężczyzn? 52
Daję Ci „trochę” inne rady, niż normalnie 53
Jeśli chcesz wydawać mniej, unikaj reklam jak ognia! 54
Proszę, wydawaj mniej, niż zarabiasz i radź się innych. 55
Skąpstwo 55
Czy interesuje Cię wolność finansowa? 55
Parę słów o oddłużaniu 56
Jak najlepiej wychodzić z zadłużenia? 57
Które długi spłacać najpierw? 58
Ubezpieczenie siebie i rodziny to podstawa 59
Dawanie i przyjmowanie 60
Jak oszczędzać, by konto ciągle rosło? 61
Alternatywa dla inwestowania na giełdzie 63
Miłość vs Strach. Zaryzykuj! 64
Stale się rozwijaj 65
Zachowaj dyscyplinę 65

Część III - Giełda 67

Jak wybieram rosnące spółki? 68
Myśl samodzielnie, inni też nie znają przyszłości! 68
Giełda to tłum, który ma wiele głów, ale często nie ma mózgu 69
Każdy z nas jest inny i ma inne predyspozycje 69
Kiedy zacząć inwestowanie? 70
Jakie wybrać biuro maklerskie? 71
Jak składać zlecenia? 71
Jak wybrać pierwsze akcje? 72
Ile pieniędzy potrzebowałem, żeby zacząć inwestować na GPW? 73
Fart i szczęście 74
Jedna z najważniejszych zasad inwestycyjnych! 74
Analizę spółek zaczynam od Almanachu Inwestora 75
Pierwszy filtr 76
Filtr rozumienia i lubienia spółek 76
To co modne i popularne 77
Filtr analizy branży 78
Filtr etyczny i subiektywny 79
Analiza i filtracja w Excelu 79
Uwaga na ograniczenia w myśleniu i podczas analizy? 80
Sito zasad Buffettowo-Grahamowych 81
Uczciwi liderzy, pełni pasji i profesjonalny zespół 82
Testuj spółkę w realu 83
Wizja przyszłości i pytania do podświadomości 84
Cykliczność świata i trend 85
Cykle w dobrej spółce giełdowej 86
Cena/Zysku 87
Cena/Wartość Księgowa 88
ROE 88
Spojrzenie na fundamenty 89
Stopy procentowe 90
Inflacja 90
Lider branży 91
Konkurencja 91
Fioletowe produkty i usługi 91
Polityka w kraju i na świecie 92
Na co zwracam uwagę w sprawozdaniach finansowych? 92
Szerokie spojrzenie na dane 93
W Rachunku Zysków i Strat patrzę na … 94
W bilansie spółki zwracam uwagę na.. 96
Co mówi Rachunek Przepływów Pieniężnych (RPP)? 97
Podsumowanie analizy sprawozdań 99
Jak wyliczam „wartość wewnętrzną” i margines bezpieczeństwa! 100
Jak prosto wyliczać wartość wewnętrzną? 101
Czy świetne wyniki finansowe gwarantują sukces giełdowy? 107
Dodatkowy filtr analizy technicznej(AT)? 107
Jakich narzędzi i formacji używam w analizie technicznej? 110
Sekret określania ryzyka kontrolowanego! 112
To jeszcze nie koniec! Jak wybierać Michaelów Jordanów rynku? 114
Co robimy, aby wybrać rakiety? 115
Kiedy realizujemy zysk i wychodzimy z akcji? 116
Najlepsza strategia wyjścia z inwestycji 118

Epilog 121

Czy te metody przestaną działać? 122
Moje nowe poszukiwania 123
Co można zrobić z częścią zysków giełdowych? 123
Dalej zrób to! Działaj! Zadbaj o swoje finanse! 124
Podziękowania 127
Polecane książki 127
Kontakt 129
Już niedługo kolejny e-book! 129
RYZYKUJ WSZYSTKO I ŻYJ :D 131

Wyślij TERAZ maila z prośbą o darmowego e-booka na bartek@iLike.pl. Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Bardzo chętnie przeczytam, jestem dopiero na początku tej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek, wielki dzień, wielkie dzięki!
    Wysłałem już na maila prośbę o książkę.

    Pozdrawiam
    Kazimierz

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że jestem jednym z pierwszych komentujących ten wpis, bo lista podejrzewam będzie długa.Bartku gratuluję i również czekam na e-booka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście gratuluje! Można powiedzieć Uff ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!
    Nareszcie sie doczekalismy :-) Wysłałem maila i czekam zniecierpliwiony :)

    Podzr
    AndrzejB

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, że cierpliwość zostanie nagrodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za dobre słowo. Jest to mój pierwszy e-book, dlatego nie oczekujcie ode mnie mistrzostwa świata - nie da się od razu być w czymś profesjonalistą ;)

    Jesli znajdziecie w e-booku kilka wartościowych zdań dla siebie, to e-book uznam za sukces :)

    E-book czasowo mnie przerósł i musiałem go już teraz wydać, niedługo powiem dlaczego :) następną książkę będe pisał bez obiecywanych terminów ;)

    Życzę coraz więcej zyskownych inwestycji na GPW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Bartku, co studiowałeś?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. KAPITALNIE SIE GO CZYTA !!!!!
    GRATULACJE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dotarał jutro bede czytał, gratluje dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bartku, super się czyta Twojego e-booka. Dzisiaj chyba go łyknę w całości. Gdyby wszystkie książki o giełdzie były pisane w ten sposób.. Po prostu nie mogę się oderwać od czytania a jutro procesja parafialna i trzeba porządek zrobić ;) Od tej pory chyba inne pozycję o giełdzie będą mnie odrzucać. Pozdrawiam Cię serdecznie, dzięki..

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałem całość w jeden dzień...nie chcę żeby to zabrzmiało zbyt patetycznie ale jeszcze nikt mnie tak nie przybliżył do Boga...chyba będziesz miał nawróconą duszę na koncie

    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe ja wyslalem dzis o 13 prosbe o e-booka i do tej pory nie mam, oby Bartek sprawdzil dzis maila bo licze ze bede mogl poczytac jeszcze w niedziele :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co przeczytałem pierwszą część - Bóg i jestem bardzo zadowolony, możliwe że dzisiaj przeczytam kolejną :) Przyjemny język, dobrze się czyta - znajduje pewne części wspólne w Twojej historii, także na pewno jestem zainteresowany tym co dalej

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak sobie dzis przysiadlem do lektury po obiedzie, lyknalem dwa pierwsze rozdzialy, zrobilem przerwe a teraz bawie sie 3 zanim jednak napisze swoja ocene i uwagi, taki maly psikus :)

    patrze na wyliczenia i tabelki - mysle no sie Bartek napracuje przy tym ale jakby tak miec juz wiekszosc zrobione to potem wystarczyloby dopisywac sobie co rok wiersz WIEM napisze do niego :P moze wysle a tu w kolejnym zdaniu...

    "Od razu zastrzegam, że nie wysyłam tabelki mailem, gdyż ten e-book nie jest dla leni. Albo Cię giełda interesuje, albo nie."

    Bart.. jakbys siedzial w mojej glowie hehe

    ps. chyba dzis skoncze co jest zadke u mnie ;] szczegolnie jak mam jakies ksiazki z AT albo wyliczeniami... lepiej niz najlesza usypianka dzialaja biore do reki i zaraz spie nawet jesli jestem wyspany i jest godziny 14 heh (nie pijam kawy, walcze z tym sila woli :P )

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby było jasne - przeczytałem na razie tylko część dotyczącą giełdy. Część ta jest dobra merytorycznie, piszesz jak człowiek, a nie guru biznesu, dość dobrym językiem, którego przecież tak potrzebują początkujący inwestorzy. Chociaż mam takie dziwne odczucie, że jesteś przedstawicielem bardzo archaicznej metody inwestowania. W wielu kwestiach się z Tobą zgodzę, ale ni w ząb nie mogę pojąć Twojego inwestowania w spółki tak małe i płynnie niemalże stojące. Oczywiście w takich znajdzie się wiele perełek, ale ja osobiście wolę inwestować w średnie i duże firmy. Chociaż jestem narwanym nastolatkiem, więc może dlatego znam się na spółkach technologicznych, a Twoje doświadczenie oparte na Buffecie jest po prostu w konflikcie z nowymi technologiami. Bardzo dobre rady na temat sprawozdań finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    przeczytałem Twojego e-booka. Całkiem nieźle się czyta. Mam pytanie odnośnie obliczania wartości wewnętrznej poprzez wzór, który podałeś. Często go stosujesz i dobrze się sprawdza w praktyce? Dobrze wskazuje spółki niedowartościowane lub przewartościowane? Moje pytania bierze się stąd, że zastosowałem ten wzór do obliczenia wartości wewnętrznej spółki Alkal:

    Zysk z ostatniego roku(2010): 2 294 74,20 zł
    Średnie ROE z ostatnich czterech lat (dostępne dane): 52%
    Liczba akcji: 5 312 325
    Obliczona wartość wewnętrzna na akcje (stopa dyskontowa = 10%): 22,47 zł
    Obecny kurs: ok. 5 zł

    Pozdrawiam
    Początkujący Inwestor

    OdpowiedzUsuń
  18. Poczatkujacy Inwestor gratuluje interesowania sie spolka ktora ma obroty dzienne rzedu 1000 zl :) poczytaj cos o plynnosci, no chyba ze chcesz kupic i zapomniec na 5 lat, tyle ze wtedy moze sie okazac ze obecny kurs to 0

    OdpowiedzUsuń
  19. "Moje kreski", w takim bądź razie jaką spółkę polecasz ? Rzeczywiście płynność może stanowić niemały problem, o czym możemy się przekonać chociażby na przykładzie Bartka i spółki Wielton. Mój horyzont inwestycyjny to rzeczywiście co najmniej 1 rok, więc małe obroty mi nie przeszkadzają. A dzisiejsze obroty na Alkalu wyniosły ok. 7 tys. zł, więc jak ktoś jest cierpliwy to i tutaj można jakiś większy pakiet kupić.

    Pozdrawiam
    Początkujący Inwestor

    OdpowiedzUsuń
  20. Poczatkujacy Inwestor, wg mnie spolka ktora ma dzienny obrót niż 100 tys zł nie powinna być brana pod uwagę. Ja osobiście wybieram takie które mają przynjamniej 500 tys obrotu dziennego, gdyż z takich spółek da się w miarę szybko wyjść w przypadku jakichś nagłych wypadków. Inwestuje głownie w male spolki, te w newconnect tez sa spoko ale raczej trzeba dobrze wybierac, bo ryzyko ogromne. Jak spolka ma obrot 7000 zl w ciagu dnia i np bedzie jakies bardzo negatywne info i znajdzie sie np 100 inwestorow ktorzy maja po 2000 zl akcji, to kurs poleci z 20% w dol zanim wszyscy beda w stanie sprzedac swoje akcje (to przyklad). W obecnej chwili radze raczej obserwowac z boku i szukac spolek ktore wykonaly juz swoja korekte niz pakowac sie na rynek, to jeszcze nie koniec spadkow. Wyglada na to ze Groclin juz wypelnil swoj spadek i moze zaczac odbicie, choc tutaj tez poki co jestem ostrozny i jeszcze nie wchodze (choc jakby indeksy juz zaczynaly plusowac to bym pakowac na maxa w to :P )

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za ebooka. Fajnie się czyta i jest to dobry materiał dla zaczynających przygodę z giełdą.
    Trochę dziwnie obliczasz "margines bezpieczeństwa".Dla mnie cena rynkowa nie ma znaczenia.Liczę wartość wewnętrzną (DCF)odejmuję od niej "margines bezpieczeństwa"(20,30 lub 50%)i to wszystko. Twój wzór na WW dawał mi jakieś kosmiczne liczby - coś musiałem robić nie tak.
    Kupowanie spółek wg. WW wymaga nadludzkiej cierpliwości.Nie każdego stać na czekanie 10,15 lat na właściwą cenę a tak właśnie inwestuje Buffett.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielkie dzięki za ebooka. Czytam go trochę na raty, dogłębnie analizując przeczytane fragmenty. Muszę powiedzieć, że jestem zafascynowany. Dobrze, że piszesz o pogoni za pieniędzmi oraz o prawdziwym sensie życia.

    Ja wciąż próbuję znaleźć swój a Twoja książka służy mi jako inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja dopiero zabiorę się do lektury.
    Czytając Wasze komentarze widzę, że uważaliście, że czekanie na buffetowe wyceny to sprawa wielu lat cierpliwości. A tu rynek zrobił psikusa - od sierpnia możemy przebierać w spółkach z WK poniżej 0,67.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...