26 czerwca 2011

Niedzielna melodia + nius + odpoczynek.

Hej,

Od paru dni rozchodzi się e-book "Bóg, pieniądze i giełda!". Proszę Was, jeśli e-booka uznacie za wartościowy to polecajcie go innym, podajcie maila do mnie albo sami prześlijcie e-booka do osób, które wyrażą na to zgodę. Jeśli ktoś ma stronę www i uważa, że może polecić e-booka, to też niech wstawi info :) Przypominam, że prośbę o e-booka można podsyłać do mnie na bartek@iLike.pl.

Dziękuję wszystkim Czytelnikom bloga za wszystkie komentarze, wsparcie, poganianie i dawane wyrazy zainteresowania książką. Bez Was dawno bym zrezygnował. Gdy zaczynałem pisać e-booka nie wierzyłem, ze go napiszę ;P Dziś jestem z siebie dumny! Dzięki za wszystko :)

Mam nadzieję, że każdy znajdzie w e-książce przynajmniej kilka zdań dla siebie.



Powiem Wam, że nie sądziłem, że e-book zajmie mi tyle czasu, opóźnił się o kilka miesięcy :) Ale widać wszystko stało się w dobrym czasie. Następnym razem nie będę obiecywał terminów.

Chciałem Was prosić o szczerą opinię o e-booku na maila lub pod ostatnim postem - tutaj >>. Proszę o prawdę, tylko ona ma sens. Dlatego jeśli e-book wg Ciebie był dobry/kiepski/super/beznadziejny/ciekawy/nudny itp. to napisz o tym w paru słowach. Twoja opinia jest dla mnie ważna, nie boję się szczerej krytyki, ani pochwały. Wal śmiało.

Mam też nowy nius.

6 lipca jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, wyjeżdżam z Polski na dłużej. Czuję, że muszę zaryzykować i wyruszyć na swoje lęki, trochę zwiedzić świat, wzmocnić się, być może poznać i popracować w paru krajach. Taki jest plan, a rzeczywistość zrobi swoje :) Zabieram ze sobą prawdopodobnie laptopa, więc będę pisał do Was na obczyźnie. Na razie tyle niusa, za parę dni będę wiedział więcej.

Udanej, spokojnej niedzieli. Wklejam wspaniały utwór, który przed chwilą znalazłem :)


5 komentarzy:

  1. Wspaniały ebook Bartku. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Bartku ;)

    nareszcie wyszedł ten ebooK :) czy mógłbym prosić o wysyłkę do mnie na trenth[at]o2.pl?

    Z góry dziękuję i obiecuję ze jak przejrzę to zareklamuje u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    wysłałem zamówienie na e-maila i czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zalozylem sobie te rachunki, jak ten facet z ebooka, ale pominalem NA CELE CHARYTATYWNE. Uwazam ze 10 % to o wiele za duzo.

    Bez problemu moge za to odprowadzac 1% przy rozliczeniu PITa. Biorac pod uwage moje zyski z gieldy, czasami to naprawde duze kwoty.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Marcin

    Dzięki za dobre słowo :)
    E-booki mam nadzieję do wszystkich dotarły :)

    Pozdrawiam
    Bartek

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...