22 maja 2011

Niedzielna melodia + niesamowity film.

Hej dziś jak zwykle niedzielny wpis po Bożemu :)

Na tym blogu poruszam także sprawy wiary, gdyż jest to również moja pasja, no i jest to sfera życia ściśle połączona z kwestiami bogactwa, pieniądzy i giełdy.

Dziś chciałem wkleić jeden z najważniejszych filmików, jakie obejrzałem w swoim życiu. Nie mogę go zachować dla siebie. Wkleił go na moim blogu anonimowy Czytelnik, za co mu bardzo dziękuję.

Filmik trzeba obejrzeć w całości, jeśli chce się go dobrze zrozumieć. Niesamowite świadectwo.

Link do wszystkich części filmu znajduje się na portalu zywawiara.pl.



Pozostawiam subiektywnej ocenie. Ja uwzględniając swoje własne doświadczenia życiowe, wierzę w to świadectwo.

Wklejam też niedzielną melodię, wspaniałą piosenkę na spokojny dzień :)



Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Nie lubie gdy ktos probuje zarabiac na wierze...

    Cos jak Rydzyk i jego Radio.. Mohery wysyłają renty a on sobie jeździ nowiutkim maybachem za dwa miliony...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za link do filmu. Czegoś takiego potrzebowałem. Pozdrawiam. PL

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście odczuwam niechęć do ludzi takich jak występujący na tym filmiku...
    wiara, przeżywanie Boga to sprawa każdego człowieka, organizatorzy tego show z wiary robią ordynarny biznes na prostych amerykańskich zasadach, niestety jest to bardzo przykre ale to znak naszych czasów
    jestem przekonany, że można dotrzeć do Boga bez tego typu "oszołomów"
    pozdrawiam, życzę sukcesów na giełdzie
    rtx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej

    Nie wiem dlaczego na podstawie tego filmiku wnioskujecie, że ktoś zarobił na tym jakiekolwiek pieniądze? Nie wygląda mi to na biznes, a na darmowe świadectwo w kościołach.

    Wiara to sprawa każdego z nas, tylko nie każdy zna Boga. I o tym mówi ten film, opisuje piekło ludzi, którzy nie wiedzą, że wystarczy tak nie wiele, aby ich życie było pełne radości i życia.

    Cieszę się, że jedna osoba potrzebowała tego filmiku, to mnie bardzo cieszy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...