07 maja 2011

Moje wyniki w konkursie "wytypuj surowce" Skarbiec

Niestety w konkursie Skarbiec, gdzie trzeba było wytypować surowce, na których najwięcej da się zarobić, zająłem 3212 miejsce na 3231 miejsc :) Byłem zatem 20-ty od końca.

To pokazuje jedno: nie znam się na surowcach i jestem czasem skrajnie omylny. Popełniam błędy i będę ich popełniał całą masę, bo lubię popełniać błędy - to najszybszy sposób nauki :)




Powtarzać będę do znudzenia: zawsze myśl samodzielnie podejmując decyzje na giełdzie :)
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bartku, ale nie obrazaj sie ze ktos ci zwraca uwage ;) Rob dalej swoje, widzialem tego racjonaliste, same suche obliczenia ktore moge sobie sprawdzic w dowolnej ksiazce.

    Kazdy idiota potrafi wkleic definicje c/wk czy c/z, ale nie kazdy potrafi mowic o sensie zycia, bogu i to wlasnie w twoim blogu jest piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bart to bardzo proste, powiedz po prostu
    jakie surowce sam wybrales my je odrzucimy i nasze szanse
    diametralnie wzrosna ^^

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. PM

    Nikt nie każe Bartkowi przestać pisać bloga, jednak jeśli mamy możliwość komentowania bloga robimy to. Nie zawsze będziemy sprawiedliwi co do naszych ocen.Na tym polega dyskusja.Nikogo nie chcemy obrazić tylko czasami ,,pomęczyć" i wytykać czyjeś błędy taka nasza natura. ;-)

    Pozdrawiam
    PM

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie złoto i srebro, bo ostatnio dołuje. Zwyczajnie traf w korektor.

    OdpowiedzUsuń
  5. @up

    Grałem pod srebro oraz złoto i zająłem 52 miejsce. Da się.

    OdpowiedzUsuń
  6. he he uczen pobil mistrza. ;) bylem 5 a przez wiekszosc bylem 1 troche szkoda. 50% to bylo stebro i po 15 kawa i kakao . Fajny blog tak trzymaj Bartek. pozdrawiam Tom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby konkurs potrwał tydzień dłużej to z Waszego złota i srebra niewiele by zostało. Ten konkurs to był czysty przypadek bo nie można było zmieniać portfela.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Anonimowy

    Nie obraziłem sie :) coć lekko się zirytowąłem ;)

    @Maciekk @Anonimy @EW @Kangur

    No na surowcach na razie średnio wychodzę :)
    Miałem kawę, nickiel, bawełnę i ropę :) Bawełna i nickiel kompletnie sie nie sprawdziły :)

    @PM

    Wypominajcie mi błędy, cenię szczerość do bólu ;P choc czasem boli.

    @Tom

    Brawo, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...