14 kwietnia 2011

Petrolinvest to pułapka dla nowicjuszy.

Jakiś czas temu odradzałem Czytelnikom tego bloga inwestowanie w Petrolinvest.(Tutaj link: http://bart-zielinski.blogspot.com/2011/03/uwaga-petrolinvest-nie-dla-madrych.html)

Potwierdziły się moje przypuszczenia, że Krauze jako biznesman nie lubi tracić pieniędzy, tym bardziej, że wtopił już ponad 100mln. Krauze wychodzi z firmy, a nowe emisje są wcelowane w naiwne grono inwestorów.

Dlaczego Krauze wychodzi z Petrolinvestu?

Bo może widzi marne szanse na zarobieniu na tych akcjach? Kto w dzisiejszych czasach wierzy jeszcze w gruszki na wierzbie? Jak widać tysiące inwestorów.

Jeszcze raz odradzam wszystkim akcjonariuszom tę spółkę. Pierwsi akcjonariusze dostali już mocno po dupsku. Ta firma nie liczy się z małymi akcjonariuszami, więc mali będą tracili pieniądze. Szkoda pieniędzy.

5 komentarzy:

  1. Udalo mi sie jakis czas temu spotkac czlowieka ktory pod koniec bessy kupil akce petrolinvestu za 100pln/akcja i stracil na nich prawie 100tys pln


    a najsmieszniejsze w tym to ze ostatnio kolo 10pln kupowal bo teraz sie odkuje... mowilem bez ogrodek "glupi jestes" ale kazdy jest kowalem swojego losu, on lepiej zarabia a prawie nic nie robi, wiec dobrze ze lubi sie chociaz dzielic :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartłomieju piszesz, że Krauze wtopił na OILu 100 mln plnów. na czym opierasz te wyliczenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja np trochę żałuję, że nie wskoczyłem na to w okolicach 7-8zł jak zaczynało rosnąć - gdyż na pewno sprzedałbym przed 10zł wiec miałbym sowity zysk :) Ta spółka jest świetna na DayTrading - jednak tylko dla tych, którzy pomijają moralną stronę takich transakcji. Spółka jest dla mnie tragiczna i nigdy w życiu nie trzymał bym tam pieniędzy dłużej niż tydzień. Nie ma żadnych podstaw do wzrostu, dla mnie wartość wewnętrzna = 0, niestety bez obliczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.kazakhstan.pl/index.php?searchword=petrolinvest&ordering=&searchphrase=all&Itemid=1&option=com_search&lang=pl

    prosze petrolinvest od 3 lat ma juz rope i zarabia na niej miliardy xD

    i w kazdym kolejnym komunikacie... jeszcze tylko kilka dni hahaha

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...