17 kwietnia 2011

Niedzielna melodia + Jakie jest moje zadanie?

Dziś niedziela, więc tradycyjnie sprawy finansowo-biznesowe po Bożemu :)

W tygodniu przeczytałem fajną książkę Valerio Albisettiego "Jak przezwyciężyć nieśmiałość" i przypomniał mi on o tym, co jest ważne w życiu. Napisał on o tym, że w życiu chodzi o to, by odkryć swoje zadanie, które Bóg mi wyznaczył.

Jakie jest moje zadanie? To dobre pytanie. Bez odpowiedzi na nie, możemy zostać miliarderami, którzy nigdy nie będą szczęśliwi. Np. po drodze stracą żonę i dzieci, bo zabraknie im dla nich czasu i miłości.

A zadania bywają różne, dla każdego indywidualne, wyjątkowe. Każdy z nas w końcu jest jedyny w swoim rodzaju, niezwykły. Nie ma ani jednej kopii człowieka :) Tym bardziej warto odkryć prawdziwego siebie, swoje piękno, pełną wartość i miłość.

Poniżej ciekawy filmik, który podesłał mi przyjaciel.





"Jedynie ten, kto patrzy w głąb siebie i widzi własne słabości, odnajduje Boga". -V.A.
Udanej niedzieli i odpoczynku.
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. niesamowity filmik :) nice stamina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wszedł - ciekawe jak się z takiej góry schodzi, jakiś spadochron by się przydał, albo lotnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)

    Jestem nowicjuszem na giełdzie, bardzo mi sie podoba na twoim blogu.

    Chciałbym Cie prosic o rade o spolce 11 Bit studios?

    To co mnie skłoniło do zakupu akcji:

    + Niedługo wychodzi ich produkt gra komputerowa Anomaly Warezone Earth, docelowo na wszystkie platformy( PC/MAC, konsole PS3/XBOX, a zczegolnie na Produkty Apple - sprawdziłem ze sprzedano w 2010 - 16 milionów iPhone'ów, 19 milionów iPodów, 7 milionów iPadów, rynek potencjalnych klientow tej gry jest ogromny)

    Grałem w ta gre, bardzo mi sie podoba, pomimo ze poczatkowo uwazalem ze strategiczna gra moze sie nie sprzedac w duzym nakładzie, bo skaplikowana itp, po kilku chwilach doszedlem do wniosku ze jest łatwa, prosta i przyjemna. Dodatkowym atutem tej gry jest bardzo ładna szata graficzna. Porownałem ja z top 10 gier tego typu z zeszłego roku i jest duzo ładniejsza.

    + Programisci z 11 bit stuidios, pracowali wczesniej w Metropolis, wydawali hity(np gorky17) maja duze doswiadczenie w branzy gier komputerowych.

    +Miło mnie zaskoczyła dystrybuja pudełkowa o ktorej nie było mowy przed premiera na PC.

    +Miło ze postarali sie o demo, zadko sie zdarza aby gry na telefony byly rowniez wydawane na pc, a demo to juz jest duzo.

    +Cena gry jest niska wynosi 8,99 euro.

    +Wspolpracuja z najwiekszymi w branzy: chillingo, steam.

    +Jest Hossa na informatyke w tym roku.

    +Gdzies przeczytalem ze spojka chce przeniesc sie na glowny parkiet.


    Czego sie obawiam:
    - 12 lipca 2011 wygasaja lock-upy na akcje objete przez zarzadz spolki( Tego obawiam sie najbardizej)

    - Ne jest w spolkach rekomendowanych na ten rok.

    - Mala liczba akcji umozliwia manipulowanie kursem wiekszym "graczom"

    - Społka istnieje na giełgdzie od paździenrnika 2010 (Mysle ze krotko, czy to ma znaczenie?)


    Doradca w banku powiedział mi: "Prosze uwazac to jest New Connect, to sa młode spolki, latwo mozna sie oparzyc"

    Moj kolega ktory gra dniami i nocami w roznego rodzaju gry powiedział: "To jest taki typ gry tower defense, taki casual, to nie trafia do wszystkich, max 200 tys sie sprzeda"

    Moja mama: "Jaka ładne gry teraz robia! Ja bym nie kupiła, ale napewno sie sprzeda"

    Kupiłem głownie dlatego bo mi sie gra podoba, a takze gdzies przeczytałem ze liczba sprzedanych smartfonow przebiła liczbe sprzedanych komputerow w zeszlym roku, to mi zasugerowalo iz ludzkosc dazy do miniaturyzacji, a spolka chce specjalizowac sie w produkcji gier na platformy mobilne, wec zignorowalem komentarze doradcy i kolegi.


    Z gory dziekuje za komentarz,
    Serdeczenie pozdrawiam,

    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik robi wrażenie - przygoda, pokonywanie własnej słabości itd., co jednak nie zmienia faktu, że pobijanie rekordów czasowych w zdobywaniu szczytów to samobójstwo na raty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Dlaczego sprzedałeś Optimusa przed premierą Wiedźmina II, przecież po tym wydarzeniu spółka powinna urosnąć jeszcze bardziej? Chyba, że masz informacje, że dużo więcej w njbliższym czasie na tej spółce już się nie zarobi.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Moje kreski @Na plus @Blady

    No filmik fajny, pokazujący, ze niemożliwe jest możliwe. Zgadzam się, że wspinanie się na czas to nie dokońca potrzebna rywalizacja. No ale niektórzy może mają takie "zadanie" ;P

    @Anonimowy

    11Bit może być fajną firmą, aczkolwiek ja chwilowo odszedłem od tej branży ;P Całościowo branża ma bardzo dobre perspektywy, a szczególnie w czasie tej hossy.
    Przeanalizowanie 11BIT, której wcześniej ne analizowałem, to wiele dni szukania informacji, danych itd. Chwilowo nie mam czasu. Zrób swoja analiże, zrób ja najlepiej jak umiesz i zdecyduj się na kupno lub nie.

    @Anonimowy
    Optimusa sprzedałem ze względów prywatnych tutaj pisałem wytłumaczenie: http://bart-zielinski.blogspot.com/2011/04/sprzedaje-optimusa.html

    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzegorz, i właśnie o to chodzi, ignoruj wszelkie komentarze a polegaj wyłącznie na swojej analizie.
    Pozdrawiam,
    Kamil

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...