12 kwietnia 2011

E-book skończony w..

E-book "Bóg, pieniądze i giełda!" skończony jest w 97%. Teraz ostatnie 3%.

Zostało mi szlifowanie, upiększanie, zaciekawianie, designowanie, upraszczanie itp. Wyszło 150 stron(po poprzednim zmniejszeniu czcionki) szkicu roboczego z kilkoma rysunkami. To i tak tylko podstawowa wiedza przy wyborze spółek i inwestowaniu. Jak zmniejszę jeszcze czcionkę to pewnie zamkniemy się w 120 str.

Przypomnę od razu, że we wszystkim co robimy, ostatnie 3% pracy są najważniejsze. Te wszystkie szczególiki, kończenie roboty, detale to najważniejszy etap pracy. Od niego zależy ocena całokształtu pracy. Abstrahując od pisania e-booka, może to również dotyczyć wyboru spółki, remontu w domu itd.


Ile mi zajmie dokończenie e-booka?
Nie wiem. Jak wszystko dobrze pójdzie to jest szansa, że w ciągu najbliższych 7-10dni będę go mógł już rozdawać. Chcę go skończyć jak najszybciej.

Pozdrawiam.

======

Przypominam o konkursie, do północy można typować: http://kbcmakler.pl/konkurs i wygrać 5 000zł.

5 komentarzy:

  1. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to E Book skończony - super! - dopiero po chwili doczytałem że w 97% hehe. Co do tych 3% to miałem podobne wrażenie przy kończeniu pracy mgr, te wszystkie poprawki,popraweczki i inne pierdółki potrafią zająć zdumiewająco mnóstwo czasu. Trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością :]

    OdpowiedzUsuń
  2. czcionka na 3 i wyjdzie z 40 stron :P

    a tak na marginesie to ladnie
    Ci poszlo tylko te poprawki to jakies 10% wiec pqare dni poczekamy ^^ ale bedzie to czekanie z niecierpliwoscia

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Wam szczerze, ze jak pierwszy raz napisałem, że bedę pisał e-booka, to nie wierzyłem że go napiszę ;P A tu proszę.

    Już niedługo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy kciuki za Twoje "szlifowanie"

    i czekamy :-)

    pzdr

    marcus

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...