18 marca 2011

Piosenka dnia

Przychodzą czasem takie poranki, że potrzebuję tej piosenki :) Akurat usłyszałem w radiu. Może Ty dziś też jej potrzebujesz. Wiosna już blisko :)

4 komentarze:

  1. Wielkie dzieki za super artykuł. Screeny sa niesamowite!!! Wielkie dzięki i czekamy na 17 maja i ocenę rynku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja jak zwykle dorzuce jakies linki od siebie :)

    http://www.ustream.tv/recorded/13400470
    http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7322

    szczegolnie pierwszy warty obejrzenia. bo to ze to bedzie swietna gra juz wiemy, ale to czy wyjdzie na kosnole jest teraz duzo wazniejsze. Bo to zawazy czy Optimus w tym roku bedzie po 10 pln czy po 20

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkie sprostowanie ten filmik jest tez tutaj i jest z opisem mamyl :)

    http://www.gamezilla.pl/content/wiedzmin-2-tomasz-gop-odpowiada-na-pytania-graczy

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...