06 marca 2011

Niedzielna melodia + Czy człowiek może latać?

"Człowiek jest stworzony, aby przekraczać siebie." Emanuel Mounier

Nie wiem jak Ty, ale ja chcę odkryć swoją pełnię. Nie chcę życia bezpiecznego, bez ryzyka. Chcę żyć, też chcę "latać". Wiem też, że:

"Wszystko jest możliwe dla tego kto wierzy." Jezus Chrystus



Powyższy film przypomniał mi mój sen, który śnił mi się już wiele razy. W tym śnie zaczynam mocno ruszać rękoma i zaczynam unosić się w powietrzu! Latam i po chwili wydaje mi się to naturalne. Wszystkich zadziwiam, a sam czuję się wspaniale. Szybuję po niebie jak ptak, jakbym pływał bez żadnego oporu. Zachęcam innych, żeby też spróbowali, ale oni się tylko patrzą lub nie wierzą, że mogą. Odkrywam swój sposób latania i robię to, co inni uważają za niemożliwe, choć czuję w śnie, że inni też mogą latać. Po jakimś czasie pojawiają się latające stwory, które mnie atakują, aż tracę wiarę w latanie i spadam na ziemię. Wtedy się budzę.

Zawsze mnie dziwił ten sen. Dziś chyba go zrozumiałem. A może chodzi o to, że każdy z nas jest stworzony do swojego niemożliwego "lotu"? Każdy z nas ma swój wyjątkowy kostium pragnień i marzeń serca? Każdy z nas może latać, jeśli odważy się i stanie prawdziwym sobą. Nie będzie kogoś udawał, nie będzie zakładał fałszywych masek, dopasowywał się do reszty. Nie będzie realizował scenariuszy innych ludzi. Zrealizuje swoje wielkie pragnienia. Na pewno jego marzenia i pragnienia będą atakowane przez przeciwników. Najważniejsze jednak by się nie poddać! Warto prosić Boga o pomoc w odkryciu swojego sposobu na "latanie". Bo..

"Miłość chce szybować wysoko, a nie być zatrzymywana jakimiś najniższymi rzeczami." Tomasz a Kempis

3 komentarze:

  1. to jest to ! pidziwiam i życzę kontybuacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj

    Stary robisz super robotę!!. Wiem, że początki nie są łatwe ale nie odpuszczaj. Jak dla mnie jest to najlepszy blog jaki czytałem. Wynika to pewnie głównie z tego, że masz bardzo podobny światopogląd jak i te same spóły w portfelu :).

    Pozdrawiam
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie. Działam działam.

    Miło mi, że blog się podoba i cieszę się z każdego Czytelnika :)

    Pozdrawiam i dobrego dnia. Dziś już odpoczywam.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...