30 marca 2011

Najgorsza decyzja..

Ostatnio trafiłem na dobre słowa, które mogą Ci zaoszczędzić całych lat utrapień związanych z podejmowaniem decyzji. Mianowicie w pewnym wywiadzie Rafał Ziemkiewicz przypomniał mi, że:

Najgorsza decyzja jest zawsze lepsza, niż brak decyzji. Najgorsze co się zrobi jest lepsze, niż nie zrobienie niczego.

To ważne słowa, bo człowiek ma tendencję do unikania podejmowania decyzji. W konsekwencji bywa tak, że stoimy w miejscu, bojąc się popełnić błędy. A akurat robienie mnóstwa błędów, to najszybszy sposób na osiągnięcie sukcesów i spełnienie marzeń. Ja także wciąż się uczę, że warto działać, podejmować decyzje i pozwolić sobie na popełnianie błędów. Mamy prawo robić błędy. Odnosi się to również do inwestowania na giełdzie.



Polecam Ci robić mnóstwo błędów w życiu ;P pamiętając, że dzięki nim najwięcej się uczymy i najszybciej osiągniemy swoje cele :)

7 komentarzy:

  1. Pieprzony popapraniec!

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak Ci nie pasuje ten blog to nie czytaj i nie obrażaj!!!!!!
    Dobra robota Bart!
    dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe marna prowokacja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, mam do Pana kolejne pytanie dotyczące ogólnie mówiąc Pana filozofii inwestowania (wcześniej pytałem o dywersyfikację portfela). Tym razem chciałbym zapytać o wybór spółki / branży w którą Pan inwestuje. Przeczytałem wiele razy powtarzane zdanie na blogu, że wybrał Pan Optimus bo rozumie Pan działalność tej spółki a innych Pan nie rozumie (lub rozumie nie tak dobrze jak Optimus). Moje pytanie brzmi: co to znaczy, że Pan rozumie działalność Optimusa? Czy zna się Pan na produkcji gier? Czy zna Pan działanie rynku sprzedaży gier? Czy może potrafi Pan ocenić czy gry CD Projekt będą się dobrze sprzedawały w przyszłości?
    RF

    OdpowiedzUsuń
  5. Bartku dzięki za zaangażowanie i za klimat tego bloga :) nikt nam tego nie zepsuje. Każdy piksel Twojego bloga jest dla mnie bardzo cenny. Dobrego dnia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mnie rozśmieszył pierwszy komentarz :)) hahaha
    Popapraniec to jak pomazaniec a pomazaniec Boży to mesjasz a wiadomo kto był mesjaszem :)) toż to prawie jak komplement;)
    Pozdrawiam Jachoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Krytyka to podobno równiez komplement, ona mówi, że robi się coś niezwykłego :)

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...