08 marca 2011

Darmowy kurs analizy fundamentalnej - polecam.

Polecam zapisać się i uczyć z darmowego kursu analizy fundamentalnej http://www.rsg.pl/. Ja się dziś zapisałem. Strona wygląda na profesjonalną. Kto szuka ten znajdzie.

Chcę też przypomnieć jedną rzecz.

Nie liczy się to jak wielką wiedzę będziesz miał tylko to, czy będziesz umiał ją wykorzystać tak, aby przynosiła Ci wielkie zyski. Ja nie mam wiedzy najlepszych analityków gieldowych, jednak potrafię wybierać spółki takie jak Wawel, Tim, Optimus i na tym zarabiać. Co z tego, że zdałbym miedzynarodowe kursy księgowości, jeśli później będę wybierał "bezpieczne" inwestycje, które dają przeciętne stopy zwrotu.

Trzeba znaleźć złoty środek między wiedzą, a skutecznością i zawsze myśleć samodzielnie! - dlatego nie rozumiem czemu jeszcze czytasz tego bloga ;))

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję Bartku, że w Twoim ebooku chociaż w małym stopniu będzie można przeczytać o tym złotym środku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ten ebook bedzie zawierał praktycznie opis złotego srodka, który odkryłem w ciągu 12 lat i działa mi od lat.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...