07 marca 2011

Darmowy e-book ma już _ _ str!

Szkic e-booka ma już 70 stron. Jest to mniej więcej 2/3 całości. W najbliższych dniach, będę jednak nad nim więcej siedział, żeby udało mi się dotrzymać obiecanego terminu: 19 marca 2011r.  Trzymajcie kciuki.

Ogólnie e-book będzie zawierał pełne (choć skrócone) spektrum podejścia do giełdy z moich 12 lat doświadczeń. Myślę, że czegoś takiego jeszcze nie czytaliście i na rynku nigdy się nie pojawiło. Poprzeczka wzrośnie przy szlifowaniu e-booka do efektu końcowego tzn zjadalnego. Trudno mi powiedzieć jaki będzie efekt końcowy. Oby skuteczny dla czytelników.

W najbliższych dniach mogę być zatem nieco mniej aktywny na blogu. Będę cały czas pracował nad podzieleniem się swoją wiedzą z Wami, jednak innym kanałem. Jestem bardzo ciekaw, co z tego wszystkiego wyjdzie?!

ps. Optimus rośnie i wydaje mi się, że zachowa stabilne wzrosty na najbliższe miesiące. Dziś wzrósł przy rosnących obrotach -  co jest podstawową korelacją o pozytywnym wydźwięku na przyszłość. No, ale giełdy nigdy nie da się przewidzieć. Zobaczymy z czasem, co się wydarzy. Pozdr.

4 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością! Powodzenia w pisaniu. Pozdrawiam! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również stoję w kolejce po e-booka.

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam mocno kciuki. Bloga już nie opuszczę nawet jak mnie będziesz wyrzucał :) Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  4. @PMJAR

    Ja nikogo wyrzucać nie zamierzam.
    Cieszę się, że jesteście.

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...