29 marca 2011

Darmowy e-book cd.

Witaj. Powoli kończę darmowego e-booka. Znajdziesz w nim 12 lat doświadczenia na GPW i przeczytasz między innymi:

  • Jak krok po kroku analizować ponad pół tysiąca spółek z GPW i wybierać takie spółki jak Optimus, który rośnie ponad przeciętnie?
  • Jak wyliczać wartość wewnętrzną spółki i przeliczać ile jest warta jedna akcja!?
  • Na co zwracać uwagę w sprawozdaniach finansowych?
  • Co zawsze działa w analizie technicznej?
  • Moje największe błędy na giełdzie w ciągu 12 lat inwestowania? Szkoda powtarzać!

I setki innych informacji, również o zarządzaniu pieniędzmi, a wszystko w oparciu o ponadczasowe wartości.

Nigdy w życiu nie czytałeś podobnego e-booka. Nigdy nie spotkałem podobnej książki na rynku. Oddaję w nim moje tajemnice i sekrety giełdowe, ponieważ wierzę, że zysków starczy dla wszystkich :)

Dzięki e-bookowi możesz uniknąć straty wielu lat nauki na własnych błędach i wyeliminować to, co nigdy nie działa.

Chciałbym, aby e-book pomógł dużej liczbie ludzi. Dlatego proszę Cię, jeśli uważasz bloga za interesujący, abyś powiedział o nim znajomym, polubił wtyczkę fejsbuka lub czasem udostępnił innym artykuł, który uznasz za interesujący. Dzięki wielkie i pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Czekam niecierpliwie :)
    arg

    OdpowiedzUsuń
  2. wklejam

    http://www.beststock.pl/info/optimus-city-interactive-loading.html

    i respect +5 dla nas za wymienienie w artykule :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję ,że ta książka będzie niezła i będzie o Tobie głośno na portalach giełdowych, czekam z niecierpliwością pozdr
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  4. eee to Pan "Moje Kreski"

    wiec sie nie liczy (bu "swoj" chlop") :) nie zauwazylem na poczatku

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas pokaże, czy e-book się spodoba. Wg mnie jest warty do przeczytania dla każdego :)

    Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, skorzystałem z tego co tu przeczytałem więc dlaczego miałbym się nie podzielić - pozatym nie mógłbym sam przyznać sobie całych zasług, to by było niewybaczalne. Dodałem tego bloga do "To czytam", także może kilka osób trafi tu ode mnie. Pozdrawiam i też chętnie przeczytam e-booka. Wiedzy nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...