19 marca 2011

Darmowy e-book cd.

Witaj,

Miałem dziś rozdawać e-booka, ale pierwszy roboczy termin okazał się dla mnie zbyt krótki.
E-book jest gotowy w 85,7%. Będę potrzebował jeszcze z 1-2 tygodnie. Więc dajcie mi chwilę czasu.

Na giełdzie chwilowo bez zmian. Osobiście jestem pozytywnie nastawiony do sytuacji na giełdzie. Skupiam się oczywiście głównie na spółkach, które posiadam. A dla nich widzę optymistyczną przyszłość.

Parę osób mnie pytało o mój portfel. Przypomnę tylko, że posiadam w tej chwili Optimusa i Virtual Vision. Nic więcej. Więc jak widzicie inwestuję w sposób skoncentrowany. Wolę mieć 1-2 spółki, o których wiem maksymalnie dużo, niż 10 walorów, których nie mogę monitorować na bieżąco. Jak widać Portfel Bart praktycznie oddaje realia zmian mojego prawdziwego portfela.

W Optimusie mam 97% wszystkich pieniędzy, dlatego poświęcam mu na łamach tego bloga sporo miejsca.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Może podeślij do przeczytania zanim będzie gotowy na priv :-)
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslę nad próbną wersją, zobaczymy. Najwyżej dam znać jeszcze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...