08 lutego 2011

Spekulacja jest okej? Noo dobra..

People don't change. Deal with them as they are. Don't try to change others or expect them to change. "What you see is what you get." Unconditional acceptance of others is the key to happy relationships. - Brian Tracy

Uparłem się na spekulantów na tym blogu. Oj dostaje im się ze wszystkich stron. Z jakiegoś powodu zapomniałem, że nie można zmienić nikogo oprócz siebie.

Tak sobie też pomyślałem, że etap spekulacji w życiu inwestora może być ważny, a czasem bezcenny. Sam spekulowałem 5 lat, a innym nie daję! ;P Znam osoby, które straciły kilka lub kilkadziesiąt tysięcy na spekulacji i to ich uratowało. To było dla nich najlepsze, co mogli otrzymać. Zatem może skupię się bardziej na tym, co mi wychodzi, a nie na tym, co mi nie wychodzi ;P

Życzę spekulantom owocnej nauki w praktyce i jak najmniejszych strat :) A sam postaram się ham ować z ocenianiem. Ciekawe, ile wytrwam ;)

Pozdrawiam
BZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...