23 lutego 2011

Czy Ty też szukasz młodego Michaela Jordana?

Witaj,

Mam takie podejście do wyboru akcji na giełdzie, że staram sie wybierać zawsze najlepszą spółkę w swojej branży, albo vice lidera, który chce zostać liderem. Firma-Lider zazwyczaj spija śmietankę całej branży i zarabia więcej.

Chcę mieć najlepszy skład mojego portfela, tak jak trener koszykówki chce mieć najlepszych zawodników w zespole. Dlaczego mam Optimusa, a nie inną spółkę? Ponieważ dla mnie Optimus jest najbliższy młodemu Michaelowi Jordanowi. Lubię maksymalnie dużo zarabiać, więc muszę mieć maksymalnie najlepszy portfel.

Więcej o wybieraniu spółek będzie w darmowym ebooku - już niedługo.

Pozdrawiam
BZ

4 komentarze:

  1. Świetny blog. Z wielką chęcią przeczytam książkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo czekam na ebooka. W Optimusie też siedzę i zastanawiam się co przyniesie jutrzejsza sesja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czekam na e-booka bo wiedzy nigdy za wiele :) I nie będę oryginalny jak powiem że również posiadam Optimusa na długi termin :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dobre słowo. A e-book w produkcji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...